sorum tüm arkadaslara,ama genelde bayanlar korku filmi izleyip korkarlar
evet
hayır
bilemicem
banane baba efendi efendi filmimi izler altımada ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç beceremem o gerginliği sevemedim bir türlü. Sinemada yerinde irkilen bir tip olurum. Eski bir kız arkadaşım zorla götürürdü irkilmem hoşuna gidiyordu :) ama gerçek olaylarda serin kanlıyımdır, donup kalmam. Trafik kazası vs gördüğümde donanların arasından ilk yardıma koşmaya çalışırım.
Çok saçma bir şey yazmışın. Korku filmine zaten korkmak için gidilir.
Ben eskiden çok korkardım. bütün çıkan korku filmlerini seyretmeye başladım. Yavaş yavaş alışdım. artik ne filmden, ne de gerçek hayatta korkmuyorum. Yani korku filmi seyretmek korkuları yenmenin bir yolu.
Bunun cinsiyetle alakasi yok kapatalım seni odaya sondurelim isigi karşında plazma en korkunç film tek basinasin ne olur :-) sence
Cevap
5Cevap
Korkağım ve bu yüzden korku filmlerinden nefret ediyorum.
Teşekkürler:)
Nisanlim korku filmi manyagi, karanliktan nefret eder.. Bence evet
banane baba efendi efendi filmimi izler altımada ederim
Yoo korku filmi izlemeyi çok seviyorum ama korkmam zevkine
Çünkü korku filmleri dışında her filmde ağlama gibi potansiyelim var :(
yok kardes sadece o sekilde film seviyolardır
İstediğin korku filmi koy korkmam
fazla korku filmi iyi değildir :D :D
ne alaka
hayır
korkak oluyorlar
Kızlar korkuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar