• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kızlar , evlendiğinizde kaynananızın evine temizliğe gider misiniz gelini olarak? (Sayfa 2)

nükleonBursaaa
nükleonBursaaa Takip Et
Xper 7 Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
50
Yapay Zekaya Sor
Kızlar , evlendiğinizde kaynananızın evine temizliğe gider misiniz gelini olarak?
Cevapla
Babalık Soruları Evlilik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

223

Cevap

20

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • jelyboon
    jelyboon Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Eli ayağı tutuyosa beraber yaparız. Tek başına yapmam. Ama eger ki yasliysa evet tekte yaparım

    2
    0 Yorumla
  • all-iz-well
    all-iz-well Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Giderim tabi de aklima gelmesi lazim o da bende zor

    1
    2 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Niye zor olsun ki.

      Yorumla
    • all-iz-well
      all-iz-well
      +1 yıl

      Ya nasil diyim mesela ihtiyaci var midir yok mudur aklima gelmez

      Yorumla
  • tbahcrn
    tbahcrn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Giderim hem kaynana değil bir anne olarak gördüğüm saygı duyduğum için severek giderim yaparım

    2
    0 Yorumla
  • hosgeldinks
    hosgeldinks Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    giderim tabi ki. Her ne olursa olsun O da bir anne ilerde bizlerde anne olucaz

    2
    0 Yorumla
  • İNCİGLR
    İNCİGLR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    şahsen kaynanam yok ama bende giderim insan biraz yaşını başını alınca canı iş yapmak istemior enerjisi düşük oluyor. ben gelinimden böyle birşey bekler miyim diye düşündüm beklemem. ama genelde türk kayananalar böyle bir beklenti içinde. konuyu kendinze dert edip iice zorlaştırmayın yazıktır yapın gitsin.

    0
    0 Yorumla
  • Khepare
    Khepare Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu yardim etmem diyenler birde bunu sevgilinize söyleyin nasıl ortada sap gibi kalıyorsunuz görelim :)

    3
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Niye gidilmeli ki aslinda. Sagligi yerinde ise özel olarak gerek görmüyorum. Ordaysaz ve misafir gelcek haberi alinca gerekenler yapilir yoksa ev kadini olunmadigi sürece ne gerek var...

    0
    0 Yorumla
  • TırtılKızz
    TırtılKızz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Mesleğimden dolayi vaktimin kalacağını sanmıyorum o yüzden kesin birsey söyleyemem 😄 bazen giderim bazen gidemem 😄

    0
    1 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Tabi ki ; önemli olan arada sırada da olsa hatırlamak ve hürmet etmek.

      Yorumla
  • Neselibocu
    Neselibocu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Giderim vallahi yalan yok hatta yemek de yaparim difrize katarim hazir olur onlara ☺️

    Yanliz benim anne baba demem biraz zaman alabilir 😁

    1
    0 Yorumla
  • VladimirLenin
    VladimirLenin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    annenin evine karını çağıracağına sen de gidip temizleyebilirsin

    17
    3 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Temizlik bayanlar varken erkeğe düşmez. Erkeğin ve kadının asli görevleri farklıdır. Tabi yeri geldiğinde erkekde kadında her işi yapar ama yazdığım gibi bir bayan varken normal şartlarda temizlik erkeğe düşmez.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Birde artılamış kimi anlayışı kıtlar. : ) Öyleyse kendi evinizde de rolleri değişir kocanız cam , yer silerken siz bayanlar kumandayı elinize alır , ayaklarınızı çeler keyfinize bakarsınız. Dışardan görenlerde vah yazıııık şu çocuğun halini gorüyor musun karısına zavallım söz geçiremiyor , yellozda içerde çatmış ayakları keyif yapıp kocasını nasıl küçük duruma düşürüyor görüyor musun tüh tüh vah vah evladım derler ve o aklı kıt , tembel , çirkef kadın kocasının saygınlığını düşürür ve onunla birlikte kendi ve aile saygınlığı da düşer. : )

      Yorumla
    • VladimirLenin
      VladimirLenin
      +1 yıl

      işte bak tam da bu zihniyet eşitlik talep eden herkesi çirkef olmakla suçluyor. kürtler eşit olmak isteyince suçlu ilan eden zihniyet bundan farklı değil

      Yorumla
  • kbrairem
    kbrairem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tabi ki giderim yardım ederim. Sonuçta eşimin annesi benim annemdir. bir temizlikle ne olacak. Yemek yaparım elimden geldiği kadar yardımcı olurum ona. Sonuçta benim aşkımın annesi yani :)

    1
    0 Yorumla
  • Denizzz11
    Denizzz11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gider temizlerim eğer yaşı varsa ve yapamıyacak durumdaysa zaten hiç sormadan kendiliğimden yaparım hatta alışveriş her konuda yardımcı olmaya çalışırım kendisine.

    1
    0 Yorumla
  • Finezgi
    Finezgi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Giderim sevdiğim adamın annesi babası onlarıda kendi anne babamın yerine koyarım (tabikide bazı aile zihniyetleri var öyle bir aile değilse gelin değil kızım gözüyle bakıyorlarsa )

    1
    0 Yorumla
  • Senadoğrukan
    Senadoğrukan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence gitmeli çünkü siz ona nekadar iyi davranirsaniz bir adım önde olursunuz

    1
    2 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      O kadar.

      Yorumla
    • elifduman34
      elifduman34
      +1 yıl

      doğru

      Yorumla
  • yamukprensess
    yamukprensess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Seve seve her zaman giderim.. yemegini evini herseyini temizzlerim.. swvdigim insanin annesiys

    1
    0 Yorumla
  • ezginingünlüğü
    ezginingünlüğü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl

    onların durumu ve bana yaklaşımına göre değişir. ama ben çalışan i bayan olacağım için belli zaman aralıklarında yapması için birini tutabilirim

    1
    0 Yorumla
  • drozlm
    drozlm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabiki giderim o olmasa sevdiğim kişide olmazdı, onun annesi benimde annemdir anne derim :)

    1
    1 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Ne güzel...

      Yorumla
  • turunç8
    turunç8 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Yalakaligin luzumu yok yardima ihtiyaci oldugunda giderim mesela bayram oncesi yoksa kimsenin gozune girmeye falan calismam oyle yilisik kizlardan da nefret ederim

    2
    0 Yorumla
  • gıcıkmadam
    gıcıkmadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kaynanam babannem gibi degilse belki sanırsam bir ihtimal belki olabilir :D

    1
    0 Yorumla
  • mdstu
    mdstu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 75%
    +1 yıl

    Mezun olduktan sonra muhtemelen kendi evime bakacak vaktim olmayacak başkasınınkine bakabileceğimi sanmıyorum, böyle bir şey isteyen aileyi de hoş karşılamam açıkçası

    1
    0 Yorumla
  • dobriclika
    dobriclika Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tabiki. Kötü olsalar bile. Temizlik, yemeini , camasır ütüsü. Neileri varsa necbur.
    Anne baba. Diye seslenirim. Ama ben kaynanama kralice diye seslenirim. O bitanedir. Bide en önemlesi buklerimiz bonumuzun borcudur onlara bakmak

    1
    0 Yorumla
  • ebrumortederire
    ebrumortederire Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Temizlikçi tutarım, kaynanamla kahve içmeye çıkarım :D

    2
    1 Yorumla
    • Sarivari
      Sarivari
      +1 yıl

      beni de çağır kız :D

      Yorumla
  • Belinelli
    Belinelli Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    evlenmeden once hepsi giderim der abi de evlenince kesin isin rengi degisir :D

    2
    4 Yorumla
    • Kelebek-kız
      Kelebek-kız
      +1 yıl

      Genelleme yapma ben hepten bir oturmak istiyorum onlar kabul etmiyo gençsiniz diyor koca şehirde tek başıma ailem uzakta neyapcam ayrı ev tutucamda herkes bir değil bende yakında evlenicem nişanlımın ailesi ile çok iyi anlaşıyoruz Allahta bozmasın.

      Yorumla
    • Belinelli
      Belinelli
      +1 yıl

      amin Allah bozmasin cok sasirtici :D

      Yorumla
    • dobriclika
      dobriclika
      +1 yıl

      Aynen. Ben almaniyada kaliyom. Elimden geleni yappyom yanıma getirtmek icin. Onlarsa ratsız edicez diye korkuyor @

      Yorumla
    • Belinelli
      Belinelli
      +1 yıl

      helaal :d

      Yorumla
  • ısldayanpparlaklık
    ısldayanpparlaklık Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Bahar temizliği falan olsa giderim yazık tek basına yapamax

    3
    0 Yorumla
  • Tek_Bir_Eş_Olsun
    Tek_Bir_Eş_Olsun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 57
    +1 yıl

    sevdiğime anneme kıyamam onların yorulmasını istemem ikisini de üzmek yormak istemem onların mutlu olması için temizlikçi tutarım ki iki sevdiğim değer verdiğim insan üzülmesin yorulmasın isterim ikinin mutluluğu her şeye bedeldir benim için

    2
    0 Yorumla
  • Bassist00
    Bassist00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Ben temizlemem bu işi iyi yapan birine yaptırtır tüm masrafları karşılarım.

    2
    0 Yorumla
  • turantuba
    turantuba Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yani tabi temizlerim elimden geldigince yardimci olurum ama hitap konusunda kisiyle alakali oldugunu dusunuyorum saygiyla degil mesela ben anne baba diyemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • deryadan
    deryadan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Esimin annesinin basimin ustunde yeri var , isterse hergun temizlerim

    2
    0 Yorumla
  • gizliden_daha_gizli_
    gizliden_daha_gizli_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Giderdim tabi oda annem olacak sonucda gorumcemde olursa onla yapariz 😆

    1
    0 Yorumla
  • cerooossssss
    cerooossssss Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    temizlik gerekiyorsa kimse yoksa yaparım ve adı neyse onunla anne derim

    1
    0 Yorumla
  • kanatlıcadı
    kanatlıcadı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    ben kendi evimizi temizlemeye üşenyrm acıkcası :D ama onu cok seversm yardıma giderm elbette. bunu hak etmeli ama

    0
    0 Yorumla
  • Thalia27
    Thalia27 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    büyüge saygı duymalı insan birgün bizlerde yaşlanacagız tabiki giderim..

    1
    0 Yorumla
  • JoSam
    JoSam Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.

    Kendi evimi temizlemek bana zor geliyor, onunkini hic temizleyemem. Onun yerine parasini veririm kadin tutariz.

    0
    0 Yorumla
  • zerafetimizden
    zerafetimizden Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl

    evet yaparım yapıyorum da şu an ama degeri oluyrmu insanın dersen o biraz şüpheli çünkü yapmayanlara kötü davrananlar daha kıymetlidir

    0
    0 Yorumla
  • preensees
    preensees Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Eğer temizlik yapmanı kendi istediyse kesinlikle gitme ama o istemeden sen yapmak istiyorsan gitmen doğal bence

    0
    0 Yorumla
  • kuğu_prenses
    kuğu_prenses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çalışıyor olacağım muhtemelen :) vaktim olmaz :)
    Kendi annem babam harici bir başkasına anne baba demek zor açıkçası çok gerekmedikçe kullanmam. Siz diye hitap ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Kaamos
    Kaamos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bir tiyatroya sergiye falan gidiyorsanız gidin de temizlik ney yahu :) bizim evde temizliği babam yapar

    3
    0 Yorumla
  • aradasirada35
    aradasirada35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Valla illa sen gel derse giderim ama temizlikci kadın götürsem daha temiz olur :D

    2
    0 Yorumla
  • Sevgipitircuğumm
    Sevgipitircuğumm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Temizlerim tabikii nolcak eşimin annesi benimde annemdir. çalıştığım için vakit olmazsa da birini gönderirim temizlik için kayınvalidemin evi benim evimdir.

    1
    0 Yorumla
  • ooopapatya
    ooopapatya Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    her şey karşılıklı. insan olursa seve seve. aksi takdirde oğlu bile uzk olsun benden:D

    0
    2 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Her şey karşılıklı derken onlarında size gelip temizlik yapmasını beklemiyorsunuz her halde. Oğlu niye sizden uzak dursun ; ayrı yaşamayı mı tercih edersiniz?

      Yorumla
    • ooopapatya
      ooopapatya
      +1 yıl

      hayır canım. yaşlı başlı kadına neden temizlik yaptırayım. insan olursa dedim. kaynanayla anlaşılamayınca bir yerden sonra adam da bıkar anne tarafını s eçer

      Yorumla
  • Ramtha
    Ramtha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kıymetim bilinecekse giderim yoksa kimsenin hizmetçisi değilim.

    0
    1 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Ne olumlusunuz nede olumsuz. Ortalama Türk kadını. : )

      Yorumla
  • zsdfghjtrytear345
    zsdfghjtrytear345 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    giderim tabi yardıma ihtiyacı varsa :) tabii ilk önce kaynananın iyi olması ve sevdiğim biiriyle evlenmem lazım yani beni zzorla evlendiren brinin evine hayatta gitmem :)

    1
    0 Yorumla
  • Paralel-Tayyip
    Paralel-Tayyip Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kendi evimi bile zor temizliyorum ama vaktim olursa neden olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • naturall
    naturall Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Gelin gözüyle değilde kızı gibi bakarsa bana herseyini yaparım

    1
    0 Yorumla
  • Gamze_1905
    Gamze_1905 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabikide giderim :) sonucta sevdigimi dunyayagetirdi

    1
    0 Yorumla
  • orenbayan2
    orenbayan2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    beraber tatlıs tatlıs yapacaksak, butun isleri bana yıkmayacaksa neden olmasın?

    2
    0 Yorumla
  • üğpoıuy
    üğpoıuy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Giderim tabi karşımdaki bana iyi ve dürüst olsun her türlü yardımı yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • Red_wine
    Red_wine Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Giderim tabi ki. Sonuçta eşimin ailesi benim de ailem oluyor. Haliyle anne baba derim onlara.

    1
    0 Yorumla
  • KADERKISMETŞANS
    KADERKISMETŞANS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 48
    +1 yıl

    karıma ve anneme kıyamam temizlikçi tutarım onları mutlu etmek için

    2
    0 Yorumla
  • supersensitive
    supersensitive Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer iyi bir insansa tabiki temizliğine yardim ederim

    2
    0 Yorumla
  • begum9
    begum9 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Giderim yaparım temizliği yapar yemekte yaparım. Annem diye hitap ederim annecim falan derim :)

    1
    0 Yorumla
  • argolady
    argolady Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gitmezdim çalışıcam çünkü yemek yapar davet ederdim temizlik için de temizlikçi gönderirim.

    1
    0 Yorumla
  • Kebikeç
    Kebikeç Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben neden gidiyorum oğlu gidip temizlesin..
    Olmadı temizlik için birini tutsun.
    Ne kadar saçma eşimde benim ailemin evine mi gidecek temizliğe.

    6
    2 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Temizlik bayan dururken erkeğe düşmez bayan. Kocanız da sizin anne babanıza erkek olarak yapılması gerekenleri yapar.

      Yorumla
    • Kebikeç
      Kebikeç
      +1 yıl

      Sizin hayatınızda düşmeyebilir ama doğrusunun bu olduğunu söylemek mümkün değil..
      Kadınlar hizmetçi değildir neyse uzatmaya gerek yok :)
      Bunlar sizin doğrularınız saygı duyuyorum.

      Yorumla
  • sumbus
    sumbus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    İçimden geldikçe yaparım ama yapmıyor diye üstüme gelmeye hır gür çıkarmaya kalkarlarsa hiç yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • gültenbüşra
    gültenbüşra Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 54%
    +1 yıl

    evine gittiğimde işlerine yardım ederim ama temizliğe gitmem

    0
    0 Yorumla
  • Goldilocks
    Goldilocks Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kendi evimi temizlemeye çok mu zamanım var sanki, kadın geliyor bana. Eğer ihtiyacı varsa bugün benim evim ertesi gün de onun evine gönderirim kadını.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    burada nedense herkes gitmiş kaynanasını evine gerçekte desen çay içmeye gitmezler. KS da hata yapan günah işleyen bir benim 😉😂😛

    0
    1 Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Ne hatanız , günahınız oldu ki? Anlayışlı , sevgi dolu insan olmak lazım.

      Yorumla
  • nam-ınegatif
    nam-ınegatif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Ben simdi kendi evime yapmiyorum eger evlenince kaynanamin evini temizlersem annem küser 😁

    0
    1 Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      elbette ziyarete gelsin ama maddi duruma bakar herşey ailen 70 li yaşlarda geldiğinde temizliçi bayan tutman gerekecek ya da sonucta senin canların gider arada bir derleyip toplarsın böyle olmazmı
      gene zıt düşmeyelim amannn. DD

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    tamam o zaman, eşine temizlikçi kadın olarak sigorta yaptır primini yatır. hiç değilse emekliliği garanti olsun, boşa çalışmış olmaz kadıncağız...

    aile evinde olduğum müddet içerisinde kendi annem bana kıyıp da evde temizlik yaptırmaz. hal böyleyken, elin kadını da kimmiş diye sorarım. hanenin içinde ne olup ne bittiği, yalnızca hane halkını ilgilendirir ve benim hanemin düzeniyle onlarınki ayrıdır, ayrı olmalıdır.

    0
    32 Yorumla
    • nam-ınegatif
      nam-ınegatif
      +1 yıl

      Kiz doğru soyluyo ananiza hizmetcimi ariyonuz

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Sevdiğinden , hürmetinden , anne baba bildiğinden yapacak ; zorla değil. Absürt olacak belki biraz ama konuyu , sorduğunuz şeyi açıklığa kavuşturur : Bir kadın eşiyle cinsel ilişkiye girdiğinde hayat kadını mı olmuş oluyor ; tabi ki hayır değil mi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      dedigin gibi, absürd ve alakasız oldu.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Absürt ama alakasız değil. @indirimdekipantolon @nam-ınegatif

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      neyse sana laf anlatmakla ugrasmayacagim, zira bambaşka dünyalarda yaşıyoruz ve sosyal medya hariç herhangi bir yerde aynı odada nefes alıyor olmamız bile mümkün degil. bulursun kendine uygun birini, ezilmeye meraklı kadın çok. maalesef.

      Yorumla
    • nam-ınegatif
      nam-ınegatif
      +1 yıl

      Esinle cinsel iliskiy3 girmek ayri birsey. Bu karsilikli bir duyguyla olan birsey. sen gidip temizler misin esinin ailesinin evini? Ben erkegim nârâları atma hic. Temizlik yapmak yemek yapmak utu yapmak vs kadının zorunlu kadina ozgu seylermis gibi gosteriyorsunuz. Neden temizliyeyim. Bende ailemin biricik kızıyım eşim benim aileme hizmet mi edecek? Tabiki saygimizi sevgimizi gosteririz ama bu baska birsey.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Niye eziliyor olsun yahu. Erkek çalışıp çalışıp kazanıp getirip parasını ailesi ile paylaşıyor ; enayi mi , ezilen mi olmuş oluyor erkek böyle yaşadığında ; tabi ki , doğal olarak hayır. Ailesini koruduğunda ya da savunduğunda badigart ya da avukat mı olmuş oluyor ; tabi ki hayır. Aile hayattaki en önemli , kıymetli değerimizdir ; onlar için yapılanların hesabı tutulmaz ; içtenlikle , sevgi , saygı , hürmetle yapılır , içtenlikle yapılır. Si temizlik yapmayı sevmiyor ya da böyle alışmış olabilirsiniz ; eşinizle konuşursunuz başka çözüm bulunur ama niye yapacakmışım , banane , hizmetçi miyim ben gibi konuşmaların anlamı yok.

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      peki arkadaşım yarın sende yaşlanican damatların gelinlerin gelmediğince nasılş üzülceğini düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yorumlara arkadaşlarınızı cagirmaktan vazgeçin.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Tabi ki eşimin anne babasına elimden geldiğince yardım ederim ; onlara yaptığım yardımı kimseye yapmam çekirdek ailemden sonra. Erkek ve bayanın öncelikli asli sorumlulukları vardır. Bir evde bayan varken erkek temizlik yapmaz ; yemek yapmaz. Evdeki ağır işleride evde erkek dururken kadın yapmaz ya da erkek evde oturuyorken kadın iş hayatında çalışmaz. Yazayım asli görevleri kısaca (Kadın erkek farklıyız çünkü ; kadın ve erkek birbirini bir bütüne tamamlar ; bir bütün birbirine eşit olmayan iki parçasıdır. Kadın ve erkek sadece sosyal ve hukuksal açıdan eşittir ; eşit olmalıdır. ) : Kadının , 1) Temizlik , 2) Yemek , 3) Çocuk bakımı. Erkeğin , 1) İş , ailenin geçindirilmesi , 2) Ailenin fiziki ve hukuksal açıdan korunup kollanması. Bu yazdıklarım kadın ve erkeğin temel asli görevlerindendir. Tabi birbirlerine yardım edebilirler , birbirlerinin görev ve sorumluluklarını üstlenebilirler. Asli olarak yapmak zorunda olmak başka , keyfiyetle yapmak başka. @nam-ınegatif

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Kimseyi çağırdığım yok ; soru herkese açık. : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      soran, bir gün sakat kalirsan eşini ve evini hangi parayla gecindirmeyi düşünüyorsun? dünyanın binbir türlü hali var. o güne kadar calistirmadigin ve evde temizlik yaptırdığın kadın ne yapacak tek başına?

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Ben kadın çalışamaz ; çalışmamalı yazmadım ki. Erkek çalışmak zorundadır ; kadın keyfiyetle çalışır diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çalışan kadın hangi ara temizlik yapacak onu da bir söylesene?

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Temizlik dediğiniz çok mu dert , çok teferruatlı mı ki zaman alsın. Hafatada 15 günde bir bir akşam 2-3 saat çalışıp kıyı köşe sildimi tamamdır temizlik ; 2 ayda bir perdeler ; 3 ayda bir camlar ; bulaşıklar makineye ; çamaşırlar makineye ; bitti. Biricik aileniz için şuncacık işi yapıverin bir zahmet ki onlarda temiz bir evde , yuvada oturup hastalığa yakalanma ihtimalle düşsün ve onalr için nezih bir aile ortamı oluşsun. Yemek mevzusu daha bir romantik : Biberleri , domatesleri , patatesleri , ... doğruyorsun içine sevgini katıyorsun ; sonra aile fertleriniz çocuklarınız , eşiniz sizin yemeğinizle kaşık kaşık karıncıklarını doyurdukalrında her kaşıkta her yüzlerinde mutlu bir gülücükte mest oluyorsunuz. Ne güzel yemek yapmak malzemeyi getiren bir erkek ya da o malzemeleri alacak bir erkek olduktan sonra. Erkek iş yerinde birbir türlü insanın kahrını çekiyor ; sabah 9 akşam 6 ... Kadın olmak güzeldir , kolaydır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bazı kadinlar yemek yapmayı ve ailesini doyurmayi değil, vatana millete topluma daha faydalı işler yapmayi tercih eder.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      100 m2 yerde güzellikleri yeşerteceğiniz yerde kendize yok yere külfetler çıkartıyorsunuz. Hayat biraz da ona nasıl baktığınızla alakalıdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o kadar kolay olduğunu düşünüyorsan hem çalışıp hem de evin temizliğini yapmayı önce sen dene, utandir bizi.

      Yorumla
    • nam-ınegatif
      nam-ınegatif
      +1 yıl

      Sizin düşünceleriniz benimkinden çok uzak. Beni anlamanizı beklemiyorum. Temizlik yapmayi sevmemekle alakali bir durum degil bu. Bende evlendigimde evde oturup koca eline bakacak degilim. Yaptiginiz teksey calismak. Eve para getiriyorumlar falan. Kadinda calisiyor artik. Neden kadin hem calisip hem temizlik yapiyor? neyse dedigim gibi sizin anlamanizi beklemiyorum. Kafa yapiniz zaten kadin yemek yapar temizlik yapar aksam kocasinin gonlunu yapar Birde utanmadan annelerine hizmet isterler. Sen ne yapiyorsun diye sorarsin ee ben calisiyorum ya der. evdeki agir isten kastiniz nedir ki. Tesisat ya da evin boyanması oluyor bunun icinde bir usta cagiriyoruz :) yani bey efendi. Siz parasıyla evinizin isini yaotirack annenize hizmet ettirecek bir es bukursunuz insallah ne diyim

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Tabi ki tercih meselesi olarak değerlendirilebilir ama eşinize banane sizin annenizin , hizmetçisi mi olacağım onun gibi düşünmenin , yaklaşımın anlamı yok.

      Yorumla
    • nam-ınegatif
      nam-ınegatif
      +1 yıl

      @fuocoturco damadım gelinim bana ziyarete gelsin hizmete degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      soran, papağan gibi aynı şeyleri tekrarliyorsun ama sorduğumuz sorulara hala bir cevap verebilmis değilsin.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Öğrenci evinde farklı bir durum yoktu zaten ; hem çalışıp hem de temizlik yapıyorduk.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yarim gün derse girip evde iki tabak yikamakla bütün gün insanlarla uğraşıp koca evi çekip çevirmek aynı şey değil.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Bakıyorum da tekrarladığım pek bir şey yok. Ne soruyorsunuz? @indirimdekipantolon
      Asgari ücret 900 lira ; birçok evin bulaşık makinesi yok , bulaşıklar elde yıkanıyor. Ara sıra da olsa anne baba gelinlerinin gelip bir ellerini öpmesini evide biraz ama kendi temizlemesini ama himetçi tutup hizmetçiye temizletmesini bekler ; ekonomik duruma göre değişir. Ben kadınlar çalışmamalı , çalışamaz yazmadım. Keyfe keder çalışabilir ama erkek çalışmak zorunda bir engeli , sakatlığı yoksa. Mesele anne babanın da gönlünü hoş tutmak , hatırlamak , hürmet etmektir. @nam-ınegatif

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bunu nereden uydurdun bilmiyorum ama anne babaların çoğu eğer yüz yıl öncesinde kalmamissa gelininden böyle bir şey bekleyecek kadar psikopat değil zaten.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Büyük çoğunluğu ara sıra da olsa kendilerini hatırlamalarını , temizlik yapmalarını ya da hizmetçiye yaptırmalarını , ellerinin öpülmesini , yılların emeğinin karşılığı damadından gelininden saygıyı hürmeti görmek isterler. Sizde bir gün kaynana olacaksınız. Gelininizin yüzünü bir tek düğünde görüp bir daha görmeyip unutmayı mı istersiniz. : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kivirma simdi, evi temizlemekten hurmet etmeye atladi konu. ayrica evet, onlar artık ayrı bir aile olmuştur ve rahatsız etmek istemem. 30 yaşına gelmiş adamın arkasından ruh hastası gibi dolasmam.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Evini temizlemek de hürmet etmek değil midir. Rahatsız ediyor olmazsınız ; onlarda biraz anlayışlı insanlarsa tam tersine anne baba çocuklarını , gelinlerini , damatlarını rahatsız etmeyelim diye düşünür. 30 yaşına gelmiş adam olarak kocanızdan ya da koca adayınızdan bahsediyorsunuz her halde. Karı koca olarak ayrı hayatlar mı yaşayacaktınız ; tabi ki her zaman birbirinizi takip edeceksiniz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen cevabı anlamamissin, eğer kayinvalide olsaydın diye sordun, ben de o soruya cevap verdim. 30 yaşında olacak olan da kendi oglum. bunlar hep FARZI MİSAL.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ama eşim olsa da dolanmam zaten.

      Yorumla
    • nükleonBursaaa
      nükleonBursaaa
      +1 yıl

      Çocuğunuzun arkasından koşturmaktan bahsetmiyorum bende zaten. Siz kendi evinizde otururken ara sıra da olsa gelininizin temizliğe , hal hatırlaşmaya , hürmetten bahsediyorum... Neyse uzatmaya gerek yok ; bende kalkıyorum. Herkesin kendi hayatı. İnsan olmak lazım ama anlayışlı olmak lazım. Sevgiler , saygılar.

      Yorumla
  • Astronotjuliet
    Astronotjuliet Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Temizliğe gitmem gidersem yardıma giderim o da herzaman olmaz bu da eşimin aileme nasıl davrandığına bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (123)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızlar , evlendiğinizde kaynananızın evine temizliğe gider misiniz gelini olarak?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar evlenince eşinize ev işi yaptıracak mısınız? 9 cevap verildi
Evlenince karınız temizliği sizin yapmanızı istese yaparmısınız? 13 cevap verildi
Kızlar, eşinizin annesinin evini temizler misiniz? 13 cevap verildi
Evlenince temizlikçi tutmak ister misin? 35 cevap verildi
Kızlar, Evli biri sizce vucut gelistirmesi ayip mi? 3 cevap verildi
Beyler evlenince ev işi yapacak mısınız? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨