Kimseyi umursamamak huzur mu?

Bazen insan herkesi fazla ciddiye aldığı için yoruluyor. Kimin ne dediği, ne düşündüğü, nasıl baktığı derken kendi sesini bile duyamaz hâle geliyor. Bir noktadan sonra umursamamak bencillik değil, kendini korumak gibi geliyor. Kimseyi umursamamak gerçekten huzur mu?
Kimseyi umursamamak huzur mu?
Kimseyi umursamamak huzur mu?
Cevapla