Sizce hayatta her şeye yetişmek zorunda mıyız?

Bazı şeylerin kendi hâlinde akıp gitmesine izin vermek, her şeyi kontrol etmeye ve her sorunu çözmeye çalışmaktan daha iyi değil mi? Sürekli çabalamak, her yükü omuzlamak insanı bir süre sonra yormuyor mu?
@KızlarSoruyor #kişilikkarakter lütfen..
Sizce hayatta her şeye yetişmek zorunda mıyız?
Sizce hayatta her şeye yetişmek zorunda mıyız?
Cevapla