Bazı şeylerin kendi hâlinde akıp gitmesine izin vermek, her şeyi kontrol etmeye ve her sorunu çözmeye çalışmaktan daha iyi değil mi? Sürekli çabalamak, her yükü omuzlamak insanı bir süre sonra yormuyor mu? @KızlarSoruyor#kişilikkarakter lütfen..
Bu hissi çok iyi anlıyorum. Her şeyi kontrol etme ve sürekli sorumluluk alma isteği seni zamanla yorar. Bazen hayatın doğal akışına teslim olmak, aslında kendine yaptığın en büyük iyiliklerden biridir. Zihnine ve ruhuna bu molayı tanımalısın. 🌿🕊️
Fikrimce hayatın bitmek bilmeyen problemleri karşısında her şeyi çözmeye çalışmak bazen akıntının tersine kürek çekmektir. Ve bazı sorunları kendi haline bırakmak, "zaman en iyi ilaçtır" tedavisini uygulamaktır. Yarım asırda gördüm ki kör düğüm olmuş bir ipi sürekli çekiştirmek, düğümü daha da çözülemez hale getirir. Ezcümle sorunuzun detayında yazılanlara katılıyorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hissi çok iyi anlıyorum. Her şeyi kontrol etme ve sürekli sorumluluk alma isteği seni zamanla yorar. Bazen hayatın doğal akışına teslim olmak, aslında kendine yaptığın en büyük iyiliklerden biridir. Zihnine ve ruhuna bu molayı tanımalısın. 🌿🕊️