Herkesi sözlerimizle ya da davranışlarımızla memnun etmek zorunda mıyız?))Kimseyi memnun etmek zorunda değilim, değiliz.. Sen mutlu olucaksın diye, senin egona göre şekil alamam. Alt tarafı sanal alemde sorulan sorulara verilen cevaplar senin düşündüğün ve fikrin gibi olmak zorunda mı? Sen hayatta olumsuzuklar yaşadın diye ya da aşk acısı çektin diye.. senin bu tarz sorularına senin baktığın pencereden bakmak zorunda mıyım... Çok şükür yaşamım pişmanlıkla geçmedi, çabaladığım kaderi yaşıyorum. eee sorun ve sıkıntın nedir? Hiç tanımadığın insanı sorularına yaptığı görüşle, alt tarafı gördüğün bir cümleyle öyle hadsiz yargıda bulanmazsın. Kişiye göre değişir herşey bende... canım isterse olumlu ya da olumsuz cevap veririm.. Canım isterse aptalı oynarım.. Canımın bileceği şey... Senin tatmin olup, olmaman zerre umrumda olmaz. Her Soru ya uzun uzandıya görüş yazılacak, soran kişinin ruh ve yaşanmışlıkları tahmin edilerek mi görüş yapılacak? Öyle bir kural varda, benim mi haberim yok)) Her görüşümü anlamak zorunda degilsin, çözmek zorunda değilsin. Oku geç.. nedir bu saçma sapan tavır. Görüşlerde neden/niçin/sence? Sormak zorunda mısın, ben de seni memnun edici cevap vermek zorundayım.. Sorma o zaman... Biraz olgunluk, biraz empati.. biraz gelişmiş algı!! Lütfen.. Takıntılı olmayı bırakmak gerek, sağlığa zararlı)) Sabırda bir yere kadar...
Bu hayatta herkesi memnun etmek zorunda mıyız ya da şekle göre kalıp almak zorunda mıyız?
kimseye göre şekil almamayı öğrendim artık. Değiş değiş nereye kadar kimseye yaranamıyor sun olduğum gibi kalırım daha iyi. Kendin olamadıktan sonra, karşındaki kişiyi memnun etmek, kendini sevdirmek için şekilden şekle oyuncak olmaya ne gerek var seni olduğun gibi sevmeyecek ise, olduğun gibi kabullenmeyecek ise tanımanın, tanışmanın ne anlamı var. Sadece onun gözünde görmek istediği oyuncak oluyorsun kendine yabancılaşıyorsun olay bu. Kendi memnuniyetinde kal seven sever sevmeyen sevmez daha ne de yem.
bahsettiğin tipler hayatta hep ezilen tipler. aksini yapanlar ise bir duruşa sahip olanlar ve başarılı bireyler. herkes o koca kıçlarını kaldırıp bir kişiliğe sahip olmalı. erinmekten başarıyı kovalamıyoruz
Kişisel haklar için kimseye göre hareket edilmemeli, Ortak kazanımlar içinse kişisel değerler göz ardı edilmeli, Toplumsallaşma ve toplumsal sorumluluk konusunda herkese göre hareket edilmelidir.
Bir nevi savas bu onlara gore. Suruye uymazsan 'kotu' olursun, damgalanirsin. Ancak unutuyolar ki tek basina savasmadigin surece tam anlamiyla kazanmis olamazsin. Yani o yuzden anlamsiz bir savas bu. Cunku kazanan "kendi olabilen"dir.
En İyi Cevaplar