Bu hayatta herkesi memnun etmek zorunda mıyız ya da şekle göre kalıp almak zorunda mıyız?

Herkesi sözlerimizle ya da davranışlarımızla memnun etmek zorunda mıyız?))
Bu hayatta herkesi memnun etmek zorunda mıyız ya da şekle göre kalıp almak zorunda mıyız?
Kimseyi memnun etmek zorunda değilim, değiliz..
Sen mutlu olucaksın diye, senin egona göre şekil alamam.
Alt tarafı sanal alemde sorulan sorulara verilen cevaplar senin düşündüğün ve fikrin gibi olmak zorunda mı?
Sen hayatta olumsuzuklar yaşadın diye ya da aşk acısı çektin diye.. senin bu tarz sorularına senin baktığın pencereden bakmak zorunda mıyım...
Çok şükür yaşamım pişmanlıkla geçmedi, çabaladığım kaderi yaşıyorum. eee sorun ve sıkıntın nedir?
Hiç tanımadığın insanı sorularına yaptığı görüşle, alt tarafı gördüğün bir cümleyle öyle hadsiz yargıda bulanmazsın.
Kişiye göre değişir herşey bende... canım isterse olumlu ya da olumsuz cevap veririm..
Canım isterse aptalı oynarım..
Canımın bileceği şey...
Senin tatmin olup, olmaman zerre umrumda olmaz.
Her Soru ya uzun uzandıya görüş yazılacak, soran kişinin ruh ve yaşanmışlıkları tahmin edilerek mi görüş yapılacak?
Öyle bir kural varda, benim mi haberim yok))
Her görüşümü anlamak zorunda degilsin, çözmek zorunda değilsin. Oku geç.. nedir bu saçma sapan tavır.
Görüşlerde neden/niçin/sence? Sormak zorunda mısın, ben de seni memnun edici cevap vermek zorundayım.. Sorma o zaman...
Biraz olgunluk, biraz empati.. biraz gelişmiş algı!!
Lütfen..
Takıntılı olmayı bırakmak gerek, sağlığa zararlı))
Sabırda bir yere kadar...
Bu hayatta herkesi memnun etmek zorunda mıyız ya da şekle göre kalıp almak zorunda mıyız?
Cevapla