İnsan yalnızlığı mı seçer, yoksa insanlardan mı yorulur?

Bazen insan yalnızlığı seçtiğini sanıyor ama aslında insanlardan yorulmuş oluyor. Sürekli anlaşılmaya çalışmak, kendini anlatmak, kırılmamak için susmak bir yerden sonra insanı içe kapatıyor. Sonra kalabalık bile ağır geliyor, sessizlik daha güvenli hissettiriyor. Sizce insan gerçekten yalnızlığı mı seçer, yoksa yanlış insanlardan yorulunca mı yalnız kalmayı ister?

#Kişilik&Karakter
İnsan yalnızlığı mı seçer, yoksa insanlardan mı yorulur?
İnsan yalnızlığı mı seçer, yoksa insanlardan mı yorulur?
Cevapla