Yalnızlık mı daha zordur yoksa insanlar mı?

Garibiz; her yerde, her şeyin içinde ve herkesin ortasında garibiz... Vatanımız burası sanmayın!.. Ve bu gurbet Allah hasretinden başka hiçbir şey değil... Her şeye ve herkese uzaklığın da aks-i dâvası O, Allah... Yakın olan O, ama biz farkında değiliz.

Üstad Necip Fazıl- O ve Ben

İnsanın insana verebileceği en değerli şey Yalnızlıktır. #EdipCanSever
Yalnızlık mı daha zordur yoksa insanlar mı?
Cevapla