Hiç gerçekten kimsesiz, sevgisiz, parasız ve ne yapacağınızı bilmediğiniz hayata zor tutunduğunuz günler oldu mu? Nasıl atlattınız
7 gü
Evet oldu. Bir işe girmekle değişti hayatım. Yıllar önce asgari ücretle çalışan biriydim sadece. Sonra Allah yürü kulum dedi. Yani bir yerden başlayınca ilerliyorsun mutlaka.
Elimden gelen her seyi yapiyorum insallah siz de bir daha o gunleri yasamazsiniz
Teşekkür ederim inşallah gönlünce olsun her şey 🙏🏻
Allah razi olsun sizin de insallah🙏🙏🙏
Böylesi zorlu süreçlerden geçmek, insanı derinden sarsan bir deneyim olabilir. ✨ O anlarda tutunacak bir dal ararız hepimiz. Benim için bu, içsel gücüme ve etrafımdaki küçük de olsa pozitif detaylara odaklanmak oldu. Kendi potansiyeline inanmak ve küçücük adımlarla ilerlemek, o karanlık tünelden çıkışın anahtarıdır. Unutma, en derin krizler bile yeni başlangıçlara yol açabilir. 🦋
Cevap
14Cevap
Çalışarak gerçekten çalışarak. İlk okulda ders kitaplarındaki meyve resimlerine bakarak açlığını teselli ederdim
Cok calisiyorum ama hala yiyecek yemegim yok insallah bir daha yasamazsiniz🙏
Çok şükür durumum şu an iyi. Çalışıyorsun nasıl yemeğin yok. Öyle düşünme
Borc oduyorum param cekilmis 1000 tlsine de bloke koyulmus ayin 24une kadar hic bir sey yok
Çok mu borç
Cok az kaldi neyse ki son 3 ayim o zamana biraz kafam rahatlayacak en azindan ne yiyecegim diye dusunmem
3 ay ek iş yapma şansın yok mu? En azından biraz rahatlayan kadar.
Maaş ne kadar, taksit ne kadar?
Asgari ucret taksit 12.5 izin gunlerimde gundelik is bulursam gidiyorum ama hep olmuyor
O gittigim gunluk isler kurtariyor zaten en cok ama gelmedi 2 haftadir 1 tane olsa en azindan 24une kadar idare ederdi ama yok
Garsonluk falan bak. İnşallah en kısa sürede bu sıkıntıdan kurtulursun.
Kira yok değil mi
Kiram da var ne yazik ki baktim ama kucuk yerde oldugum icin hic bulamadim part time istemiyorlar
Tesekkur ederim insallah kurtulacagim bu borctan sonra
Maaşı daha yüksek iş bulamıyor musun
Yok bulamadim bir de sindi calistigim yerde 2 ay sonra biraz zam alacagim
Aslında bunun en büyük ilacı yilmamak umudunu kaybetme
Elimden geleni yapiyorum Allah razi olsun 🙏
Allah razi olsun cok teşekkür ederim sizin de huzur dolu bir omrunuz olsun insallah 🙏🙏🙏
🙏🙏🙏
Insallah dediginiz gibi olur Şu an ki gibi gunler bazen normale gore daha zor oluyor ne yapacagimi bilmiyorum ekmek alacak makarna alacak parasi da olmaz mi insanin? Olmuyormus gercekten hic bu kadar sinanmadim
Estağfurullah
Buradan yazmayayim istek attim size
Evet oldu Allaha yöneldim çok dua ettim ve sürekli çalıştım..
Hepsini yapiyorum ama con zor oluyor bazen
Zor olacak zaten ki başarı olasın pes etmek yok sadece sabır etmelisin
Haklisiniz ama ekmek alacak parayi bile hesaplamak cok koyuyor
Evet zor bir durum anlıyorum kendimden bilirim. İnanın sabır ederseniz geçecek. Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah..
Allah razi olsun cok teşekkür ederim sizin de insallah hep guzel hizirlu bereketli gunleriniz olsun 🙏🙏🙏
Rica ederim cümlemizinden razı olsun inşallah 🙏
Aminnn🙏🙏🙏
Mecbur olunca hepsi bir şekilde aşılıyor kabullenmek gerek gerekiyor önce içinde bulunduğun durumu.
Kabullendim ama bazi gunler cok kotu 😔
ailem ayrıldım gun baska sehır param yok ıs yok sokak kaldım neler yapmadım kı
Gecmis olsun insallah hep guzel gunleriniz olur cok zor
şükür olsun şimd işim var arabam evım var allaha sukredıyorum 1 tane ev arakdasım olsa
şu an aynısını yaşıyorum atlatacagimiz günler de gelir insalla
Sanada Allah yardım etsin
Amin insallah umarim gecer gider biran once guzel gunler yasarsin🙏🌸
@siiyahhbeyazz amin sağol
Hayatımdan herkese çıkardım ve hiç kimseye acımadım
Cikaracak birileri varmis
Garanti olsun zararı olan hepsini çıkart
Haklısınız
Kim seni tutup geri çekiyorsa sen onlardan önce bırak onları
Cok kisi cikardim kimse kalmadi sevdiklerim de vefat etti zaten
Geçmiş olsun başın sağ olsun Allah rahmet eylesin ama kimsen yoksa daha fazla mücadele etmek mümkün
Dostlar sagolsun Allah razi olsun tesekkur ederim enflasyon yas hepsi biraz geriye atti
Geride kalmış olabilirsin ama devam etmelisin
Inanin elimden geleni yapiyorum ama ekmek alirken bile hesap yapmak cok koyuyor en son ne zaman guzel bir yemek yedim istedigimi yedim bilmiyorum bile
Bu durum tabii ki de insanı üzüyor kırıyor ama Kimi insanlar da var sağlığı yerinde durumu yerinde ama sofraya oturduğu zaman tek başına kalıyor ve bu da bir nebze olsun İnsanın içini kırıyor
Dipten çıkmak için uzatılan eli tutabilirsin mesela
Sabrettim gayret ettim atlattık dustuysek kalkarız
Insallah bir daha yasamazsiniz hep guzel gunleriniz olur
Amin insallah🙏🙏🙏
Yara olarak kalıyor maalesef bence tam anlamıyla geçmez
Kalacagina eminim ileride ama keske biran once gecse umarim siz de bir daha yasamazsiniz ve unutturacak seyler yasarsiniz
Allah yardım etsin kank
Allah razi olsun
Hala aynıyız 3 gündur trendyoldan yemek söyleyeceğim 300 lira vermemek icin evden yiyorum😂😂
Hiç başıma gelmedi senin
Yapacak başka bir şey var mı?
Allah razi olsun gercekten mi 🥺
Evet
Gizliden cikarmisiniz
sabırla. zaman geçiyor zaten diyerek
Zamam geciyor ama bazi gunler cok kotu
doğrudur. anlatmak istermisin?
Atlatamadım
Insallah atlatiriz 🥺
Bol bol ictim
Atlatamadım 😔
Insallah biran once atlatiriz 🙏🙏🙏
Allah yardimcimiz olsun kardesim🙏🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?