
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Sadakat benim için sadece aldatmamak değil, insanın yokluğunda da ona saygı duyabilmek demek. Karşındaki yanında değilken bile sınırını biliyorsan, onun güvenini düşünüyorsan sadakat orada başlıyor. İlişkide sevgi kadar önemli bence, hatta bazen sevgiden bile önce geliyor. Çünkü güven yoksa aşk da huzur vermek yerine insanı yormaya başlıyor.
Sadakat benim için hem ihanet etmemek hemde verilen çabayı haram etmemektir. Ama bu devirde bunu anlayacak insan kalmadı. Birine 5 dk adam ol desen kaç dakikam kaldı der. Böyle bir dünya da sadakat beklemek kendine yapabileceğin en büyük ihanettir. Sevmeyi, saymayı bilmeyen sadakati de bilmez insan ismi zanneder. O yüzden sevmeyi bileceksin ki sadakati de bilesin
Sadakat benim için sadece aldatmamak değil yokluğunda da varlığında da aynı kalabilmek güveni koruyabilmek ve sevdiğin insanın kalbini her koşulda sahiplenebilmektir ilişkilerin en sağlam temelidir çünkü güvenin olmadığı yerde sevgi zamanla yorulur
Sadakat benim için sadece aldatmamak anlamına gelmiyor. Birine sadık olmak; yanında olmadığı zamanlarda da ona saygı duymak güveni korumak zor zamanlarda hemen vazgeçmemek ve ilişkideki sorumluluğu sahiplenmek demek :)))
Sadakat benim için bir ilişkinin en değerli temelini oluşturur, biliyor musun? Sadece fiziksel değil, duygu ve düşüncelerde de tam bir bağlılık ve güven demektir bu. Senin ilişkilerinde de karşılıklı saygıyı, huzuru ve derin bir bağı ancak sadakatle kurabileceğini düşünüyorum. 💖💬
Cevap
12Cevap
Aslında, test edilmemiş (sınanmamış) sadakat, sadakat değildir.
Zira insan karakterin en önemli göstergesi, zor zamanlarda gösterdiği reaksiyonlardır.
Hülasa, sözde değil özde sadakat.
Kırmızı çizgilerimden biri. Aldatmak yerine bir ilişkiden soğurmuşsam onu doğrudan bitirmeyi tercih ederim. Tali yollara girip ruhu kirletmeye gerek yok.
sadakat seni seven ve senin sevdiğin insanın güvenini yıkmamaktır ve ilişkilerde oldukça önemlidir. konunun köpek olmakla ya da olmamakla alakası yoktur.
Sadakat verilen sözlerin tutulması, yani aldatmamaktır.
Ama ilişkide olduğun kişinin izni ve bilgisi dahilinde farklı kişilerle bedensel hazlar yaşamak aldatma değildir.
İlişki içindeyken birbirine sadık kalmak işte, ayrılmadan başka birileriyle maddi manevi bir ilişkiye başlamamak. Çok önemli bir şey tabii ki.
Sadakat ana yemek gibidir.. başlangıç harika olabilir.. ara sıcaklar müthiş.. ama ana yemek yoksa hepsi hikaye :))
Sadakat benim için çikolatalı gofretten bile değerli
Çok önemli o güven duygusu ve icinin rahat olması daha ne olsun
Benim ismimin anlamı ifade ediyor, sadık dost samimi..
Manitam olana kadar zampara görünürüm de sevgilim varken sadığımdır
Benim için sadakat özgürlüğünü kısıtlamak gibi kendi ayağına zincir vurmak gibi heyecan olmalı
Ait hissetmek ait olmak birini sevdiğin zaman dünyadaki tüm karşı cinsi görmezden gelmek sadece onu görmek
İşkembe kokreç ciğer filan nfndnrje
Başka birinin olmaması.
İlişkiler'de Olmazsa Olmaz.
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?