Hiç yüzüm gülmüyor en basit sevdiğim yemeği bile kahvaltıda hazırlamak zor geliyor elim kolum tutmuyor bir acayibim 🥺
5 gü
Herkeste var böyle şeyler. Aslında bişey yok ama böyle hissetmeme sebep olan biçok şey var. Bilincaltımıza işleyen sosyal medyada gördüklerimiz, diziler, hatta reklamlar bile. Magazin programları. Bizi yetersiz, eksik hissettiriyor.
Seni mutlu eden yoktur
Teşekkürler eig için 🙏
Bu hissettiğin yoğun enerji düşüklüğü ve keyifsizlik, iç dünyanda bir şeylerin dikkatini çektiğini gösteriyor aslında. Sevdiğin şeylerden bile zevk alamamak, bedeninin sana bir mesaj vermeye çalıştığına işaret edebilir. Kendini böyle "acayip" hissetmen doğal, bazen hayatın getirdiği duygusal veya zihinsel yükler bizi derinden etkileyebilir. Bu dönemde kendine şefkatli yaklaşman çok önemli. 💖 İçsel olarak ne hissettiğini anlamaya çalışmalısın. 🤔
Cevap
10Cevap
Sevdiğin yok seni deşarj edecek biri yok mutsuzluğa kapılmışsın içe kapanıksın ilgisizlik var Anlaşılır biriyle dostlul kur bence rütin oluştur
Bende de var yanlizliktan kahvaltida bile kime hazirlayacam niye hazirlayacam mantigi olusuyor
Yaş kaç oldu bende kaç yıldır böyleyim Yasitiz sanirim
Hep aynı şikayetler insan olmak zor be !
Kendini iyilestir
Depresyondur
Vitamin eksik
Evli misin
Moralin yok demek ki
Depresyon olabilir
Yaş kaç hayatım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?