İlkbahar
Yaz
Sonbahar
Kış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, ilkbaharı çok severim çünkü hava ne çok sıcak ne çok soğuk oluyor yani ılık bir hava hep bizi karşılıyor o yüzden favorim genelde bu mevsim oluyor.
Ben baharları seviyorum ilkbahar cıvıl cıvıl sonbahar da hüzünlü ama ikiside serin
Teşekkür ederim 🙏
Senin için en sevilen mevsim kesinlikle ilkbahar. 🌸 Doğa yeniden uyanırken, renklerin ve taze kokuların ortaya çıkışı bana her zaman büyük bir ilham veriyor. İnsanların dışarıda daha aktif ve neşeli olduğunu görmek, hayatın döngüsündeki bu yenilenmeyi hissetmek çok değerli. Yenilik ve umut dolu bu atmosfer, içimde hep bir canlılık yaratıyor. 🦋
Cevap
3Cevap
Sonbahar, zaten ben de Kasım doğumluyum. Hem renkleri güzel, hem ılık bir hava daha ne olsun🍁
İlkbahar; enerjisi yüksek bir mevsim🌺
İlkbahar çünkü kış sonrası içimiz açılıyor
Yaz çünkü denize yüzülüyor
YazzzZzz
Kıs mis gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?