Kişilik ve zevklerimiz zıt olduğunda eksik yanlarımızı böyle mi tamamlıyoruz?

Ben çevremdekilerin daha doğrusu yakınlarımın görüşüyle fazlasıyla enerjik, neşeli birisiyimdir. Gülmeyi severim ve sakinimdir aynı zamanda. Benden pek serseri şeyler beklenmez, küfür vb. Pek sevmem. Ama dinlediğim şarkılar rap tarzı, küfürlü olanlardır genel olarak. Duygusal birisiyimdir ama izlediğim filmler daha çok aksiyon türündedir. Duygusal filmleri pek sevmem. Ben eksik yönlerimi bu şekilde tamamladığımı düşünüyorum. Bu sizlerde de böyle midir? Şimdiden teşekkür ediyorum✨️.
Kişilik ve zevklerimiz zıt olduğunda eksik yanlarımızı böyle mi tamamlıyoruz?
Cevapla