Alışkanlıklarımız Yüzünden mi İlişkilerimizden ve İnsanlardan Kopamıyoruz?

Bir insan için servetimizi, hayatımızı feda ederiz; oysa aradan on yıl geçtiğinde, er veya geç, o insandan servetimizi de, hayatımızı da esirgeyeceğimizi gayet iyi biliriz. Çünkü o zaman, o insan bizden kopmuş, tek başına olacaktır, yani bir hiç olacaktır. Bizi insanlara bağlayan şey, bir gece öncesine ait hatıraların, ertesi sabaha ait beklentilerin oluşturduğu sayısız kök ve zincirdir; kopamadığımız alışkanlıkların kesintisiz örgüsüdür.

Alışkanlıklarımız Yüzünden mi İlişkilerimizden ve İnsanlardan Kopamıyoruz?
Alışkanlıklarımız Yüzünden mi İlişkilerimizden ve İnsanlardan Kopamıyoruz?
Cevapla