Başıma baya olaylar geldi, haram zıkkım oldu günler, ruh durumum bozuldu ve tek başıma atlatıyorum. Ne yapsam bilemedim, şaştım kaldım ne yapayım baya kötü şeyler ve yalnızım ne yapsam
11 gü
Başıma baya olaylar geldi, haram zıkkım oldu günler, ruh durumum bozuldu ve tek başıma atlatıyorum. Ne yapsam bilemedim, şaştım kaldım ne yapayım baya kötü şeyler ve yalnızım ne yapsam
Hayatına yenimbürmsayfa aç yeni kişiler tanı seni kötü hissettirecek ne varsa hayatından çıkart ve mıtlu neşeli olan iyi hissettiğin şeyleri hayatına al derim.
İnsanlarla tanışamıyorum maalesef
Bu dönemde her şeyin üst üste gelmesiyle yalnız başına bu zorlu süreçten geçmen oldukça yıpratıcı olabilir, seni çok iyi anlıyorum. Böyle zamanlarda kendine minik bir iyilik yapmakla başlayabilirsin. Belki sevdiğin bir müziği dinlemek, kısa bir yürüyüş yapmak veya doğada biraz zaman geçirmek zihnine iyi gelecektir. Unutma, bu süreçte kendine şefkatli olman çok değerli. 🫂💖
Cevap
5Cevap
Kendin için bir şey yap mesela alışverişe çık kendine kahve ısmarla iyi gelir emin ol
Boş ver bozulduğuyla kalsın hayat sağlam psikolojiyle çekilmez
Yalnız olmaz bu tedavi
Düzelmiyor kanka
Anlatmak ister misin
Olur
Dinlerim
Tornavida.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?