Bu Psikolojiden Nasıl Kurtulurum Felaket Bir Pişmanlık Var İçimde Muazzam Derecede Psikolojim Bozuldu?

denizdeyken bir kız bana gülümseyerek göz teması kurdu gel konuşalım demek istedi çekindiğim için gidipte tanışıp numarasını alamadım diye gerçek anlamda kafamı duvarlara vuruyorum ben hıc boyle olmazdım acayip bi pişmanlık var. gülüşü bakışı cok etkilemişti beni

Bu Psikolojiden Nasıl Kurtulurum Felaket Bir Pişmanlık Var İçimde Muazzam Derecede Psikolojim Bozuldu?
Cevapla