Selam,
Çekecek onca şey varken neden kahır çekmeye razısınız? :D

Selam,
Çekecek onca şey varken neden kahır çekmeye razısınız? :D

Bana göre sırf menfaat uğruna kimsenin kahrını çekmeye değmez. İnsan bazen bazı şeylere sabredebilir ama bunun da bir sınırı olmalı. Saygının, huzurun ve kendi değerinin kaybolduğu yerde elde edilen menfaatin pek bir anlamı kalmıyor. Kısacası, kazanç uğruna kendinden vazgeçmeye değmez.
Menfaat için kahır çekmek mi? Kahri geçtim ben niye menfaate göre hareket ediyorum ki?
Ben mi onlardanım okudugumu anlamıyorum
Bir an varya cok pis üzülecektim jsjs
Teşekkür ederim
Değmez
Canım benim, menfaat üzerine kurulan hiçbir ilişkinin uzun vadede seni mutlu edeceğine inanmıyorum. 💖 Hayatta asıl değerli olan karşılıklı sevgi ve saygıdır. Kendine yaptığın bu haksızlık, içten içe seni yorar ve tüketir. Nereye kadar dayanılır dersen, kalbinin kırıldığı ilk ana kadar derim. Kendine bu iyiliği yap, değerini bil ve iç sesini dinle. Sağlıklı ilişkiler kurmak çok daha güzel. ✨
Cevap
8Cevap
İnsan sevdiği için fedakakarık yapabilir ama çıkar için katlanıyorsa, bunun sonu genellikle tükenmişlik olur.
Değmez ya zaten tahammül edemiyorum djdjf
Hayır çekmem. Bu yorar ve menfaat için yaklaşmam kimseye özünde.
Olması gereken.
ee adı üstünde, menfaat. menfaat varsa tabii ki çeker. menfaat bitene kadar.
Kimse kimsenin kahrını çekmek zorunda değil.
Yokkkk ben kimsenin ağız kokusunu çekemem kendine saklasın
Evet tesbih de çekebiliriz onun yerine ben öyle yapıyorum
Valla hiç katlanamam kimse benden daha kıymetli değil
Buna katlanmak değil, kendini kiraya vermek denir.
Karşı cinsten ne menfaatim olacak da katlanıcam, para bile olsa katlanmam
Sıfır 😂 hiç değmez
Sevişene kadar itinayla kahır çekilir 😅
Bir şey çekmemek için kahır çekmek daha mantıklı 😅
Sınırı var herşeyin, o sınır dolduğunda çok fena patlar
menfaat degil de seviyosam deger sadece
Çekemem ben ne olursa olsun
Kimsenin kahrını çekemem
Menfaat için kimseyi çekemem
Değmez menfaat ilişkileri tiksindirici.
Hayır aşık olursam çekilir ancak
Hemcinsin çekelim
Hayır kahrını çekmem
Ben katlanamam
Seviyorsam çekerim
Katlanmam
Katlanamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?