Güncellemeler
5 gü
Huzur olduğu zaman cinselliğin olmadığını düşünen mallar gitsin ya...
Güncellemeler
5 gü
Erkekler herşeyi yüzeysel görüyolarmis meğerse. Çocuk gibi düşünüyorlarmis. Yazık bende bi bok sandım erkekleri ha.
Tmmdir
Tmmdir

Rahatlayın..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sadece tek bi kişiden olumsuz yorum aldım sakin olduğum için. Kaos çıkarmaktan iyidir, hızurdur😊
Görmüş geçirmiş diye düşünüyorum, umursamamayı öğrenmiş.
Doğru
Mantıklı bakış açısı
Sebebinin bitki çayı içmem olduğunu düşündüğünü söyleyen oldu. (Aslında sakin değilim )
Sakinsindir sana öyle geliyodurrr
Öyle kadınlar hep bir adım önde
Pek sayılmaz ilişkiler için
Erkekler kaos sever çünkü.
Oda var her erkek adranalini sever
Bak seeeen
Allah aşkına bir kadın açsa gel yap dese hiç bir erkek yok dermi
Ne alaka cinsellikle?
Huzur olduğu zaman cinsellik yok mu oluyo?
Çocuk musunuz ya
Kadın gördüğümüz mü var
:o
Dışarı çık azzz
Dışarı çıksam ne olacak
Görürsün 😲
Yüzüme gülmeyen kadından bane ne
İçinden her şey çıkabileceğini
Bende sakin olsam ya
İyilerdir
Mükemmel
En iyisi
Düşünmüyorum
Ahahs
Kutun dolu mu