İnsan her ne yaparsa yapsın, yapamadıklarından dolayı pişman olarak mı ölecek?

Bir keko atasözü der ki; ''Yaptıklarımdan pişman değilim haaa aklım hâlâ yapamadıklarımda''.

İnsan her ne yaparsa yapsın, yapamadıklarından dolayı pişman olarak mı ölecek?
Cevapla