İnsan yaptıklarından mı yoksa yapamadıklarından mı pişman olur?

İyi akşamlar KS sakinleri..😊
İyi akşamlar KS sakinleri..😊
Yapmak ta yapmamak ta bir tercihtir.. pişmanlık duyulan yanlış tercihlerdir sanırım.. 🎈peki sizin bu konu ile ilgili görüşünüz nedir?
İnsan yaptıklarından mı yoksa yapamadıklarından mı pişman olur?
Cevapla