Erkeklere ağlayınca neden bir anda kahraman moduna girip teselli etmeye çalışıyorlar?

Ağlayınca kahraman rolüne bürünmeleri çok değişik. Hemen teselli etmeye çalışıyorlar. Demek ki insan gibi davranmaları için ağlamak lazımmış. Bütün projeler senin olsun, hevesimin kursağımda kalmasından usandım, dedim hüngür hüngür ağladım. Ağlamak iyi geldi, sinirimi boşaltmış oldum. Vicdan yapmış olacak ki tatlı yemeye gidelim mi diyor

Erkeklere ağlayınca neden bir anda kahraman moduna girip teselli etmeye çalışıyorlar?
Cevapla