7 ayBu çok yerinde ve önemli bir soru. Öncelikle, erkeklerin ağlaması asla eziklik değildir. Bence bunun temelinde, toplumun bize küçüklükten beri dayattığı "erkeklik" kalıpları yatıyor.
Şöyle bir düşünelim:
1. "Erkek Adam Ağlamaz" Klişesi: Daha çocukken erkeklere "Güçlü olmalısın," "Ağlamak kızlara yakışır," "Duygularını belli etme" gibi mesajlar veriliyor. Erkekliğin tanımı; dayanıklılık, duygusal kontrol ve sert duruş üzerine kuruluyor. Ağlamak ise bu tanımın tam zıttı; yani "zayıflık" ve "kontrol kaybı" olarak kodlanıyor.
2. Zayıflık = Eziklik Algısı: Bu kalıplara göre, duygularını gösteren, özellikle de ağlayan bir erkek, "güçlü" erkek profilinin dışına çıkmış oluyor. Toplumun gözünde "başarısız", "yetersiz" veya "kontrolünü kaybetmiş" biri olarak etiketleniyor. Yani "ezik" damgasını yiyor.
3. Varlığını Sürdürme ve Güç: Geleneksel rollerde erkek "koruyucu" ve "sorun çözücü" olarak görülür. Ağlamak, bir "sorunla başa çıkamama" sinyali olarak algılanıyor. "Eğer o ağlıyorsa, nasıl koruyacak?" veya "Eğer o bu kadar duygusalsa, nasıl mantıklı kararlar verecek?" gibi ilkel bir bakış açısı devreye giriyor.
Asıl Sorun Ne?
Asıl sorun şu: Ağlamak bir zayıflık veya eziklik değil, son derece insani ve sağlıklı bir duygusal boşalma yöntemidir. Tıpkı gülmek, öfkelenmek veya korkmak gibi.
Ağlamayı "eziklik" olarak görmek, erkeklerin duygularını bastırmasına neden oluyor. Bastırılan bu duygular yok olmuyor; aksine, ya kontrolsüz öfke patlamaları, ya psikolojik rahatsızlıklar ya da ciddi iletişim sorunları olarak geri dönüyor.
Bence asıl "eziklik", insan olmanın getirdiği doğal bir duyguyu ifade etmekten korkmak ve sırf "elalem ne der" diye duygularını bastırmaktır.
Neyse ki, yeni nesiller bu kalıpları yavaş yavaş yıkıyor. Erkeklerin de üzülebileceğini, kırılabileceğini ve ağlayabileceğini kabul etmek, hem erkekler hem de toplumun geneli için çok daha sağlıklı bir başlangıç olacaktır. Ağlamak insanlıktır, cinsiyeti yoktur.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayAslında erkeklerin ağlamasının “eziklik” gibi görülmesi tamamen toplumsal kodlarla, yani bize yüzyıllardır öğretilen kalıplarla alakalı. Kültürümüz, tarih boyunca erkekliği güç, otorite, dayanıklılık ve duygusuzlukla eşdeğer tutmuş. “Erkek adam ağlamaz” lafı var ya, işte o cümle, küçük yaşlardan itibaren erkek çocukların duygularını bastırmayı, zayıflık göstermemeyi öğrenmesine neden olmuş. Ağlamak bir insani tepkiyken, erkek için “ayıp” sayılmış. Çünkü ataerkil sistemde duygularla hareket eden erkek “kontrolünü kaybeden” biri olarak görülürken, soğukkanlı ve sert duran erkek “güçlü” kabul edilmiş.
Ama ironik olan şu ki; ağlamak aslında bir zayıflık değil, aksine büyük bir cesaret göstergesi. Çünkü duygularını bastırmak kolay, ama göstermek, özellikle toplumun yargılayacağı bir duyguyu göstermek gerçekten yürek ister. Bizim kültürde erkekten hep “evin direği” olması, ağlamaması, dik durması beklenmiş. O yüzden birçok erkek yıllarca içine ağlamış, dışarıya taşmamış.
Bu düşünce kuşaktan kuşağa aktarılmış, özellikle baba-oğul ilişkilerinde “Oğlum ağlama, erkek gibi ol.” Halbuki “erkek gibi olmak” diye bir şey yok. İnsan gibi olmak var. Duygularını yaşamak, gözyaşı dökmek, yas tutmak, korkmak… Bunların hepsi insanın doğasında var. Kadına yakıştırılan şey “duygusallık” olmuş, erkeğe ise “soğukkanlılık.” Böyle olunca erkek ağladığında hemen “ezik, duygusal, zayıf” damgası yemiş.
Ama dünya değişiyor artık. Yeni kuşak erkekler yavaş yavaş bu kalıpları kırıyor. Duygularını konuşan, terapiye giden, ağlamaktan utanmayan erkekler çoğaldıkça toplumun bakışı da değişmeye başlıyor. Çünkü erkeklik, ağlamamakla değil, duygularını bastırmadan yaşayabilmekle ölçülür aslında.
Kısacası mesele erkeklerin ağlamasında değil, toplumun o gözyaşına yüklediği anlamda. Erkek ağladığında ezik değil, insan olur. Ama biz o insanlığı yıllarca “zayıflık” zannedip yanlış yere bakmışız.
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
7 ayAğlamayan ya da ağlamayı unutmuş olanları ötekileştirmeyelim.
Hüngür hüngür ağlayamaz bazı adamlar, ciğerine sağlanır acısı, o gözlerden bir damla yaş düşmez belki de
Önce sesi gider boğazına, sonra beynini Sarar düşünceler her düşünce kor ateşle yanar yanar da dışa değil içe damlar..
Ağlamak psikolojik huzur ve bir çok açıdan da arınma gibidir de yetiştiğin toplum sana öyle bir rol biçmez bazen herkesin derdine dertenir elini omzuna koyar ağla rahatla dersin de bir damla gözyaşı dökülmez gözünden...
İnsanları kalıplara sokmayalım ağlayan da ağlamayan da hepsi aslında zamanında beraber ele ele oynayan o masum çocuklardı...
Etkilendiler, kimi ağlamakla rahatladı kimi gülmekle kimi de boynunu büküp sadece düşünmekle...
10 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Gereksizce vurgulanıyor sebepsiz. Erkekler de şakır şakır ağlıyor valla, bunu açıklamanın bir manası yok. bizim toplum, erkeği kütük olma yönünde beslediği için, bu gibi şeyler abes gibi gösteriliyor fakat erkekler ağlamaz diyen kişi çok net bir şekilde zekası gelişmemiştir.
Ayrıca çekinmeden ağlayan ve bunu gizlemeyen erkek samimidir, doğaldır. Toplumun empoze ettiği, saçma canım erkeklik egosu taşımaz
75 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar güzel bir bakış açısı! 😊 Toplumun erkeksi yaklaşımlar dayatması, erkeklerin duygularını göstermesini zayıflık gibi algılatabiliyor. Oysa ağlamak, insani ve duygusal bir kişilik göstergesidir. Erkeklerin de duygusal yönlerini paylaşması oldukça doğal ve sağlıklıdır. Kendi duygularını ifade etmekten korkmayan biri, daha güçlü bir karakter sergiler. Yani senin de dediğin gibi; ağlayabilen erkek, duygusal zekası yüksek bir insandır. 👏❤️
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. Erkeklerin ağlaması çoğu zaman yanlış anlaşılmış bir cesaret biçimidir. Toplum onlara taş gibi olmayı, duygularını saklamayı öğretti ama kimse kalbin de yorulduğunu söylemedi. Oysa bir erkeğin gözyaşı, yenilginin değil, insaniyetin en sade halidir. Gözlerinden dökülen yaş, içindeki ağırlığın sessiz bir çığlığıdır. Ağlamak zayıflık değil, kalbin hâlâ sevgiyle atabildiğinin kanıtıdır. Çünkü duygusunu bastıran değil, onu yaşatan gerçekten güçlüdür.
11 Yorumla- 7 ay
Toplum mu öğretti tartışılır zira doğa erkeğe erkek cinsine her daim "güçlü değilsen hiçsin" mesajını verir. . Ağlamak zayıflık mıdır değil midir konusu da tartışılır tabi ki ama bir acının katlanılabilşr olmanın ötesine geçmesiyle ağlama tetikleniyoraa bunun bşr zayıflık olarak algılanması da doğal
7 ayEziklik görmem böyle bir durumu
10 Yorumla
7 ayErkek olmak evrimsel olarak özellikle memeli canlılarda her daim ispat edilmesi gereken sürekli "challenge" ile karşılaşan süreçtir. Erkeksi dürtüler her daim erkeğe "en güçlü değilsen safdışı kalırsın" mesajı verir. Modern toplumun dğrtülerimizi yok sayan koşullandırmaları erkeklere ağlamanın ayıp olmadığı mesajını verse de maskülen tarafı tam olarak erozyona uğramamış yani dğrtülerimden tamamen kopmamış doğasını yok saymayan Erkek illa ki zayıf görünmekten çaresiz görüntü vermekten ölümüne korkacaktır... erkek olmak her zaman zordu ve zor olarak da kalması gerekşyor; yeter ki katlanılan bu zorluk saygı karşılığını bulsun
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Toplumda erkeklerden “güçlü, duygusuz, dayanıklı” olmaları bekleniyor; bu da yıllardır öğretilen bir kalıp. O yüzden ağlamak, zayıflık gibi algılanıyor. Aslında tam tersi: duygularını gösterebilmek olgunluk ve cesaret işidir. İnsan insandır, herkesin canı yanar, herkes ağlar. Bu algı değişiyor artık — duygularını bastırmayan erkekler daha gerçek ve güçlü görülüyor.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 371 cevap paylaştı.
7 ayVallahi İşte bu yüzden erkekler duygusuz katı duygusunu belli etmiyor derler eskiden gelen empoze edilen bir erkek ağlamaz erkek etmez erkek dik durur yok erkek duygusunu belli etmez çocuklarına sonra niye baba sevgisi eksik çocuk olmuş derler kadın gibi erkek de Ağlar normaldir ha bu toplum içinde olmaz olmadığı kadar bu
10 Yorumla
7 ayToplumsall cinsiyet rollerrriiiii deniyor buna. doğurmayan kadın yarımdır ya da normal doğurmayan kadın anne değildir diyenlerden farksız. kadın erkek hiç fark etmez bu roller yüzünden insan olduğumuzu unutuyor bazıları. feminizm fıtrata karşı demeyi kesip, bizim ne demek istediğimizi anlasalar (toplumsal cinsiyet rollerine karşıyız) onlarda kendilerine yıkılan bu rolleri (erkek adam...) reddedip bizi destekleyecekler haberleri yok ne yazık ki...
10 Yorumla
7 ayBu her iki cinsiyetinde üreme stratejileriyle alakalıdır. Kültür ve geleneklerde bu doğal dürtüleri şekillendirmiştir. Erkekler isterse zayıf olabilirler fakat bir erkek için önemli olan (eğer neslini devam ettirmek istiyorsa) saygınlıktır. Saygınlık ise güç gösterisi ve dayanıklılık gösterilerek yapılır böylece dişi de doğuracağı yavrusunun güçlü bi genden geldiğine emin olacak ve hayatta kalacağından emin olacaktır. Erkekler güçlü olmak zorunda değildir ama bilmelilerki temel güdüleri olan üreme stratejisini gerçekleştirmek istiyorlarsa güçlü olmaktan başka şansları yok
11 Yorumla- 7 ay
ben cevabımı bilimsel olarak açıklamıştım zaten bu işlere duygusal bakmaya gerek yok
7 ayToplumda hep erkekler ağlamaz güçlü durur diye bir algı var ama bence bu gerçekten çok saçma Sonuçta erkeklerin de duyguları var onlar da üzülür kırılır yorulur Her insanın hatta hayvanların bile duyguları var ağlamak bazen en doğal tepkidir Duygularını göstermek zayıflık değl tam tersine insan olmanın bir parçası bence
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
7 ayKüçüklükten beri erkekler için böyle denilir ama yanlış bir algı bana göre. Kızların ağlamasından da daha samimi bence çünkü biz kızlar her şeye ağlayabiliyoruz. İzlediğimiz filmden, siniriendiğimizde vs. Yani gerçekten üzülmemize gerek yok ağlamak için ama bir erkeğin ağlaması demek gerçekten üzülmesi demek bana göre. İnsan rahatlar ağladıkça bu insan olan herkes için geçerlidir. Toplumun bir algısı sadece.
10 Yorumla Eziklik değilde güçsüz gösteriyor. Dünyanın kuralı bu, erkek dediğin dik durmak zorundadır, bırak ağlamayı en büyük derde bile sahip olsa mutsuz görünmemesi gerekir. Psikolojik baskı zaten toplumda en çok erkeğe uygulanır da erkek güçsüz görünmesin diye belli etmez, orada bile psikolojik baskı anlicağın 😅.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
7 ayHiç öyle görmedim. Bir erkeği pek ağlarken görmedim. Gördüğüm zamanlar cidden çok daha üzülüyorum ben. Bir de gördüğümü görünce mahçup oluyor falan ayhhh 🥹🤧
12 Yorumla- 7 ay
Eziklik değildir. Erkek güçlü olmalıdır falan algısından bu
Gizli Üye(30-35)7 ayAğlar tâbi ki insanın doğasında var. Bence ağlamayı bilen her insan da içinde hep bir insanlık, iyilik barındırır. Eziklik konusuna gelince "erkeklik" terimi var ya bizim insanımızda erkek ağlamaz, ağlamamalı zihniyeti var ya bence o yüzden ama yanlıştır bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayErkekler de ağlar. Sonuçta onlar da insan. Ama çok fazla dışarı yansıtmak istemez. Mesela benim erkek kardeşim var. Bazen aglayabiliyor. Yani işte kız arkadaşından ayrıldı ya da ailesel bir sorunumuz oldu diyelim. Ama dışarıdan kendini mutlaka cool ve güçlü göstermeye çalışır. Aile dışında kimse onu ağlarken görmemiştir. Ben de mesela çabuk ağlarım ama benim psikolojim iyi değil ondan Kız olmamla alakası yok. Her şeyi kafaya takan sa*lak bir tipim sadece
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayErkegin dogasi geregi vahşi bir yapisi vardir. Hayata mucadele icin gelmiş zamanla sert mudahalelere dirençli güçlü olmuatur. Her turlu zorluga gogus gerebilecek kuvvete sahip ve cesurdur. Bu ozrlliklere sahip bir erkek eger agliyor zirliyor vs yapiyorsa o erkeklik kavramindan uzak kalmistir
11 Yorumla
Cevap sahibi7 ayCok tatlisin
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
7 ayBakma sen erkekler ağlamaz deidklerine ara sıra bende ağlarım
demiş şair Serhat çalışkan
https://www.youtube.com/embed/UUd1yxRkD7k10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.
7 ayRahmetli Barış Manço yıllar önce bunu konu etmiş şarkısında:
"Gözümde yaş görseler erkek ağlar mı derler
Gökler ağlıyor dostlar ben ağlamışım çok mu
Rahmet yağarken dostlar ben ıslanmışım çok mu"👍
10 Yorumla
7 ayEziklik gibi görünmüyor. Bunu nereden çıkardınız. kamuoyu yoklaması anket falan mı yaptınız anlamadım:) böyle bir şey yok. Her insan duygusaldır ve üzüldüğünde ağlayabilir ve eziklik görünmüyor :)
10 YorumlaAçıkçası hep güçlü durduğumuz için veya durmaya çalıştığımız için acımızı göstermek istemeyiz, buna hitaben hep ayakta kalmamız gerekiyor. Çığlıklarımı bazen içimde yaşıyorum bazense karanlık odamda.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Öyle, daha çok zarar veriyorlar kendilerine. Ağlamamak duygu belli etmemek güçtür yanılgısı içindeler. Bir de duygularını dışarı vurmaya, onlarla yüzleşmeye çalışsınlar. O zaman hangisi gerçek güç hangisi daha zor görsünler
11 YorumlaAğlamak bazen sevinç, bazen acı duygusunun bedensel dilidir.. insanı bir durumdur bende hayatım boyunca çoğu kez ağladım ama inan kimse görmedi, gosteremyoruz belki ama bizde bazen yoğun bir duygu seline kapilabiliyoruz..
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çok saçma öyle görülmesi bence, her insan ağlar
11 Yorumla- 7 ay
👏
Gizli Üye(18-24)7 ayOoo Fransız aglayabilirmiyiz izin verdin yani Thanks canım benim. He bu arada sen hastaydın nasıl oldun ajshs
12 Yorumla- 7 ay
Xhdjjdj evet ağla yürekli çocukhahsh teşekkür ederim iyiyim
Cevap sahibi7 ayAgladim bile sdkjf rica ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
7 ayErkekler duygularını pek belli etmezler, içlerinde saklıyorlar.
Kadınlar da öyle değil. Duygularını dışa vururlar, ağladıklarını belli ederler.
10 Yorumla Evet iyi erkeğin ağlaması bir eziklik değildir her kız gibi erkek de bir ağlayabilir sonuçta yani şöyle bir şey erkekler robot değildir onun da bir duyguları vardır ben erkeğim bu arada sadece kadınların duygusu var erkeklerini duygusu yok değil onların da var bu arada eziklik değil yani her ağlayan erkek ezik değildir
10 YorumlaKadınlar güçsüz erkeği sevmezler. Erkek derdini, sıkıntısını içinde tutmali. Derdini sıkıntını kadına anlatirsan gidiyor. Defalarca kez tecrübe ettim
10 YorumlaFeminen bir davranış gözüküyordur.
Ama ağlamak insana mahsus bir durum.
Üzülmek, gülmek, sinirlenmek, mutlu olmak neyse ağlamakta odur.
Allah böyle yaratmış.10 Yorumla
7 ayHani erkek güçlü bir varlık ya böyle bir devlet kuruyor bilmem ne yapıyor devlet yönetiyor erkekleri Böyle hep odun gibi gördükleri için ağlayınca şaşırıyorlar
10 Yorumla
7 ayGüçsüzlük olarak algılandığı için ve erkeklerin her zaman güçlü olması beklendiği için ama bence eziklik değil eski sevgilim önümde eğilip ağlamıştı şok olmuştum🙂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
7 ayEziklik değil ama ataerkil bir toplumda yetiştiğimiz için bize hep güçlü olmamız gerektiği empoze edildi o yüzden de bizim gözyaşlarımız yanaklarımızı değil yüreğimizi yakıyor
10 Yorumla
7 ayToplum erkekleri güçlü görünmeye zorladığı için ağlamak zayıflık sanılıyor ama aslında duygularını bastırmak asıl eziklik bence ağlamak insanca bir şey kimse bundan utanmamalı
10 Yorumla
7 ayOlur mu hiç insanız ağlamak evrenseldir.
22 Yorumla- 7 ay
🥰
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çünkü erkek zayıflık gösteremez çünkü erkek gücün temsilidir çünkü erkek liderlik etmek zorundadır ve bir erkek ağlıyorsa saygı göremez
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 723 cevap paylaştı.
7 ayo zaman yay burçlarından uzak dur. adamlarda ağlama olayı asla yok. duygusal zekaları vasat çünkü
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bir erkek kolay kolay ağlamaz. Çok metanetlidir.
Eğer bir erkek ağlıyorsa yer yerinden oynamıştır
10 Yorumla
7 ayKimse görmek istemediği için öyle görülüyor. Bazen ağlamamak zorundayız. Agladigimizi da kimse görmemeli.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayToplumsal normlar. Erkek ağlamaz dedikleri için erkekler de zayıf görünmemek için ne ağlıyor, ne de zayıflıklarını gösteriyorlar.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayAğlamalarında bir sakınca yok. Ben de yer yer öfkeleniyorum ki bu da kadınlara yakıştırılmazdı eskiden.
10 Yorumla Hep ağlıyoruz biraz da gülelim diye ağlayan nüfusu azalsın diye öyle bir sınırlandırma getirmişlerdir
10 Yorumla
7 ayİki gün felan önceydi sanırım bi arkadaş içün çok üzülmüştüm istemsizce ağladığımı varkettim için için. Yıllar geçti ağlamıyorum...
10 YorumlaEziklik değil, bazı insanlar ağlamanın güçsüzlük olduğunu düşünür ama katılmıyorum erkek diye robot değiller ya
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Evet her insan ağlayabilir. Aklı olan evli bireyler kısacası doğum karşıtı olur. Anne ve babalarımız bizi acı çekmek için doğurdu
10 Yorumlabunun sadece turkiyede oldugunu dusunuyorum, bizim toplum direk gay diyip hor goruyor, harbi degisik bir toplumuz
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
7 ay10 Yorumla
7 ayİlişkim olan erkek yanımda ağlayıp içini dökse varya ama samimi bir şekilde su gibi aşık olurum ona🩶
10 Yorumla
7 ayAğlayan erkekleri ezik gibi gören var mı ki? Varsa onların yüzüne tüküreyim. Ağlayabilmek insan olmayı gerektirir. Kalpsizler ve zalimler ağlamazlar.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ağlamanın eziklik ile ilgisi yok bence. Ama buna rağmen çoğumuz ağladığımızı göstermek istemeyiz.
10 Yorumla
7 ayduygusal erkekler her zaman ayrı bir ilgimi çekmiştir. değerini bilin bence:)
20 Yorumla
7 ayNihayetinde cinsiyet fark etmeksizin hepimiz ağlayarak geliyoruz dünyaya 🤷♀️
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 486 cevap paylaştı.
7 ayKadın olarak ben de kolay kolay ağlamam. Eziklik değil de zayıflık olarak görüyorum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ataerkil bir yapıda her şeyin en üstü olan bir tür bebek gibi ağlarsa başka nolucuduuu.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı. Duygusal insandan zarar gelmez. Merhametli insanlar duyguasal olur
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı. Erkeklerin kalbi duygusu yok mu ki ağlamasın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAtaerkil bir hayat kurmaya çalışmalarının o kadar fayda sağlama faydasına karşılık bir şeylerden feda etmeleleri gerekiyordu…. Bu da onlardan biri.
10 Yorumla
7 ayAğalayan erkeğe kimse değer vermez. Erkek güç için sevilir ağalamak güçsüzlük izlenimi taşır
10 Yorumla
7 ayÇünkü ağlamak güçsüzlük olarak görülüyor bu yüzden erkeklere yakıştırılamıyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
7 ayKalbinde Merhamet olan insan ağlar Merhametsiz insanın ağlamak neyine
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 593 cevap paylaştı. Ota b. ka ağlayan insanları sevmiyorum erkek kadın farketmez
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 784 cevap paylaştı.
7 ayErkekler ağlar ama kendi içinde yalnız iken.. kendisi değil gözlerinin içi ağlar
10 Yorumla
7 ayağlaması değil de ağladığını belli etmeye çalışması komik gözüküyor bence
10 YorumlaHerkes içinde ağlamasın kimse yokken ağlasın
11 Yorumla- 7 ay
Anlamaz
- Devamını Gör (115)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer