Sessiz biriyim, kimseyle konuşmuyorum diye garip mi karşılanıyorum sizce?

Konuşmayı pek sevmem, evimden işime gelir giderim, akraba olsun komşu vs. olsun pek konuşmam. Bu yanlış mı sizce? Benim de yapım bu, sessizliği seviyorum. İşyerinde de yoruluyorum, hemen eve geçip dinlenmek istiyorum. İnsanlar tuhaf tuhaf bakıyor, kimseyle konuşmadığım için yadırgıyorlar.
Sessiz biriyim, kimseyle konuşmuyorum diye garip mi karşılanıyorum sizce?
Cevapla