Normalde sessiz birisi değilim isteğim kisiyle sohbt vs kurarım ama bazı kalablık ortamlarda çok sesiz kaliyorum sizdde oluyor mu?

Yani mesela üniversitede 6 7 kişilik kalabalık ortamda sohbet edilirken sessiz kalabiliyorum bazen bir iki kız var habire konusuyor birşeyler anlatıyor bu kalabalık ortamda ama ben sessiz kalabiliyorum normalde sessiz birisi değilim tabi birisiyle karsilikli rahatlukla sohbet ederim ya da 2 3 kişi olsada
Normalde sessiz birisi değilim isteğim kisiyle sohbt vs kurarım ama bazı kalablık ortamlarda çok sesiz kaliyorum sizdde oluyor mu?
Cevapla