Gittiğim yerlerde diğerlerine göre daha sessiz kalıyorum bu kötü bir şey mi?

Aslında gayet sosyal birisiyim gezerim yani ama sürekli de kendimi açmam çok çok yakın arkadaşım vs. Olursa salarim davranislarimi yerine göre ama mesela bir yemeğe gidiyoruz 6 7 kişi oluyor ben herkesi dinleyip en son fikrimi belirtirim aradan çekilirim yani veya konserdeyiz herkes dans edip çekiyor falan ben bir video çeker telefonu bırakır usulca dinlerim ses etmeden bu biraz sorun oluyor sizce çok mu kötü ya... bazen bir kutlamaya gidiyorum ayıp olmasın diye yarım saat durup kalkıyorum sonra diyorlar ki niye gelmedin hayır ben gittim ama sessizce oturduğum için görmüyorlar hsjsmsmkd

Gittiğim yerlerde diğerlerine göre daha sessiz kalıyorum bu kötü bir şey mi?
Cevapla