Her yeni tanışıtğım çok sessizsin diyor ama heryerde böyleyim nabayım?

Ben kendimi bildim bileli sessiz, sakinim pek konuşmam okul yıllarımda dersaneye gittiğimde hep bana aynı şeyi dedi herkes çok sessizsin falan. Konuşmayımı ögrendın dıyolardı konuştugumda. Dersaneye başladım ygs kursuna ordada ilkte arkadaş edındım konuştum ama zama geçtikçe konuşmam geçti konuşmuyorum derste tenefüstede o da çok sessizsin bu kadar sessiz olmak ıyı degıl bence dedı ama nabayım ben her zaman boyleyım sevgılınle boylemısın dedı sevgılım varda 5 ay oldu bende dedımkı yoo onunla cok konusuyorum dedım ama onunla cok konusuyorum enerjı gelıyo hayatım neşelenıyor bende kabullendım zaten artık bu durumu sessız sakın olmayı nabayım. Korktugum unıversıtede de boyle olursam nabarım ınsalah ygsden yuksek puan aldıgımda acılırım sessız olmam ama korkuyorum ya gene aynı olursam ordada unıversıtede
Her yeni tanışıtğım çok sessizsin diyor ama heryerde böyleyim nabayım?
Cevapla