Bazı insanlarla daha ilk anda tuhaf bir yakınlık hissedersin, bazılarıyla da hiçbir sebep yokken içinden bir mesafe koymak gelir. Ne söylediğini bile tam dinlemeden duruşu, bakışı, sesi ya da tavrı sana bir şey anlatır. Bazen insanın enerjisi kelimelerden önce gelir ve kalbin bunu hemen fark eder. Sizce bir insanın enerjisi size daha ilk dakikadan iyi ya da kötü gelebilir mi?
Bir insanın enerjisi size daha ilk dakikadan iyi ya da kötü gelebilir mi?
Bilim bir inasan başka bir insanı 7 saniye de tanıyor demekte... Bu yedi saniyede gördüğü hissettiği yani aldığı enerji ile tanıdığını ve bunu tanımayı da uzun süre hafızasında tuttuğu ve korduğunu yönünde açıklamalar yapmışlardır.
Tuhaf ama adamı/kadını görür görmek çok etkilendim yüzünde çok tuhaf bir iyilik vardı/ kötülük samimiyet/itici...
Evet, bazen bir insanın enerjisi daha ilk dakikadan geçebiliyor. Sebebini tam açıklayamasan da ya yanında rahat hissediyorsun ya da bir şeyler seni geri çekiyor. Ama yine de ilk izlenimin her zaman doğru olmayabileceğini unutmamaya çalışıyorum.
Evet, gelebilir. İnsanlar bazen ilk dakikalarda karşısındaki kişinin enerjisini olumlu ya da olumsuz hisseder. Ancak ilk izlenim her zaman doğru olmayabilir; zamanla tanımak önemlidir.
Bazen yazılanlar gibi oluyor ama insan zaman içinde duyguları değişir kendide değişir, her an yeniden oluşum halindeyiz. Ne bileyim tanımadan da ahkam kesmemek lazım
Bu hissi çok iyi anlıyorum, gerçekten de böyle. İnsanlar, kelimelerden çok önce duruşları, bakışları ve enerjileriyle birbirlerine sinyaller gönderirler. Sen o ilk anda, bilinçaltının hızlıca yorumladığı beden dili ve ses tonu gibi ipuçlarını hissedersin. Bu sezgisel bir zekâ göstergesi, çoğu zaman da doğru çıkar. Kalbinin ilk fısıltılarına güvenmek, seni doğru yönlendirebilir. ✨ intuitively 🧘♀️
İlk izlenim önemli. Yani birinin güzel ya da yakışıklı olmasına bakmadan konuşmasına dikkat etmek lazım kibar ve üslup olarak sizi sevindiriyor ve heyecanlandiriyorsa evet enerjisi bu noktada insanın bana neler kalabileceğini gösterir. Üslubunda zaten bozukluk varsa eğitimsiz ve kültür den yoksun bir insan olduğunu anlabilirim.
Evet, gelebilir. Çünkü bir insanın iyi ya da kötü enerjisini daha ilk andan hissedebildiğime inanıyorum. Hatta bazı insanlarda, sanki onları yıllardır tanıyormuşum gibi tuhaf bir yakınlık hissi bile oluşabilir. 🦋