
Enerjik birinin yanında bende aşırı enerjik oluyorum motive birinin yanında bende motive oluyorum. O yüzden yanınızdan kötü enerjili insanları uzaklaştırın sizi daha aşağıya çeker

Enerjik birinin yanında bende aşırı enerjik oluyorum motive birinin yanında bende motive oluyorum. O yüzden yanınızdan kötü enerjili insanları uzaklaştırın sizi daha aşağıya çeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
değişmez benim
Ama enerjikle çocuksuluğu karıştırmamak gerekiyor 🫠
Çocuksu olmak iyidir çünkü her insanın içinde biraz da olsa çocukluk kalmalıdır
Bana hep büyü artık diyorlar ama 🥺
25 yaşına kadar prefrontal korteks gelişiyor normal yani bebeğim
Pek anlamadım ama bence kötü bir şey söylemedin teşekkür ederim 😁
Anlamamak bazen daha iyidir ricalar 😝
Enerjik insanlarada sinir oluyorum bazen yapmacık geliyorlar
Kimse yapmacık olarak enerjik gözükemez yüz ifadelerinden hareketlerinden anlaşılır 😅
Bence mümkün
Pek değil ben değiştiriyorum çevremi genelde ama
Evt evt
Çok etkiler
Evettt