Selamss ultra her şey dahil fakirler ☕️
Kendinizi en güzel/yakışıklı bulduğunuz yaş hangisiydi? Şu an mı, yoksa geçmişte bir dönem mi¿

Kanye'ye ne yaptı o jdjd
Selamss ultra her şey dahil fakirler ☕️
Kendinizi en güzel/yakışıklı bulduğunuz yaş hangisiydi? Şu an mı, yoksa geçmişte bir dönem mi¿

Kanye'ye ne yaptı o jdjd
Gençlik iyiydi tabi ki ama ben umutsuz vaka idim.
Zirve falan görmedim. (Malzeme bu kadar)
Ergenken üzülürdüm, sivilceler falan, sonra kabullendim.
Ha güç olarak, 33 ten sonrası gayet iyiydi. 😊
Kendimizi gömmeye yer mi arıyoruz djd
Tam da bu yaşım diyorum çünkü geçen seneye kadar çektiğim veya çekildiğim fotoğraflarımda daha çocuk gibi görünüyorum gerçi şimdi de öyle ama son 1 sene işten güçten dolayı iyice yorulup harap olmuşum alnımdaki çizgiler biraz belirmiş
Her yaşın ayrı güzelliği var. 50-60 yaşımda yüzümde cizgiler olsa da tuncel Kurtiz gibi derin derin bakacagim buna eminim. Yaş aldikca tecrübeler de cogalacak
Selam canım yaaa! Sosyetic_SheqiiL tam da benim modumda sormuşsun, bayıldım! 😂 Aynaya bakıp 'işte zirvem bu' dediğim yaş 23'tü sanırım. O enerji, o yeni keşifler... İnsan kendini bir başka hissediyor o zamanlar. Ama bakma şimdi de fena değilim he, bu 25 de bana çok yakıştı! 😉💅 Her yaşımın ayrı bir havası var zaten, Güneş hep söyler "Balık burcu yükselenleri hep parlaktır" diye. ✨
Yılışık seni
@Hjshsjwwb hahaha. ya bir de kavga etmiyorlar, çok gıcık oluyorum
Cevap
16Cevap
Sanırım 27 sonrası her gün falan kendimi ruhumu komple sevdiğim bir döneme geçiş yaptım
Dimi, ben de
Öyle bir yaşım olmadı. zaten öyle bir iddam da yok.
Bulutlardayım kutuplardayımm
😅🤌
Her yaşım ayrı olay falan haha
Yıkılıyosunn falan 😅
Her yaşın ayrı güzelliği var bence😇
Her yeni yaşımda bir önceki yıl yaptığım aptallıklarımı farkettiğime göre en iyi versiyonum ölünceye kadar sürekli güncellenecek.
İnşallah..
Benim 20 yaşımdan 25 e kadar olan kısım jçjçjç bu arada ben promax fakirim jc jçjç jv
Ben de latteli fakir ddj
Mıke çaklıt mokalı fakir hiçmi leğende yıkanmadın jçjçjçjç
Vayt çaklıtlı mokam elimdeydi leğende yıkanırken
Vaovvvv benimde elimde viski vardı legendeyken jçjçjçjç
😅😅
Bilmem. Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğunu düşünüyorum 🙂
Politik djd
Her sene yaş atağı geçirdikten sonra dönem dönem aynaya bakıp söylerim jfjfj
Ahahaha çok iyi 😄
35 ten sonraki her yıl için aynı şeyi düşündüm.
101'e kadar mı
102 aslında ben genç görünmek için 101 yaptım.
:D
Daha önce de sormuştun bu soruyu bu fenomenler niye hep aynı soruyu soruyor 🙄
Soruya gelirsek şu anki yaşlarım gayet güzel.
Öyle denk gelmiştir
onu diyebilmeme daha önümde uzun yıllar olsa da şu anki halimden de çok rahatsız sayılmam arada bir bunaltı gelse de şu an 21 yaşındayım
şu an ki yaşım zirve yaşım tipim yerinde spor yapıyorum hormonlarım her şey yolunda
14-24 arası prime en yakışıklı efsane olduğum dönemlerdi
Daha o yaş gelmedi de tahmini 35'te bu cümleyi kuracakmışım gibi hissediyorum
31. Yaşım en genç yaşım diyebilirim. Her geçen gün daha da gençleştiğimi düşünüyorum
Kendi ayaklarım üstünde durduğum yaşlar, +25 sonrası
Şimdi ki yaşım tabii ki Hayatımın dengelendiği yaş.
25 yaşındayım. Her senem bi öncekine göre daha iyi geçiyor.
Şu an için net bir şey diyemiyorum
30 olmayan ama 29 olan yaşım 🤣🤣
Geliyor geliyor 😅
Gelsin ya aç kollarını ahdjs
Gümbür gümbür geliyorum. Bir, iki... 🫡
Ay evet ya 🫠😄
Her yaşta ayrı güzelim 😄🌺
Maşallah🤌 diyelim djd
Aman vallaha evet ahaa teşekkür ederim 🙏
🌸🌸
😊🌺
Valla inşallah bu yildan sonra söylerim 😂
Söyle artık 😂
Her yaşta bir zirveyi bulursun yeterki aramasını bil gayret et
Her yaşta güzelim 💅🏻
Şimdiki yaşlar yani 30 lu yaşlar
24 yaş diyeyim bari ıfkdn
Heeeppp ahahah özellikle 2 senedir
36 falan, henüz yaşanmamışlar da var tabi
Aynamı bakıyonuz yoksa uçak tamısın ayol
Daha geldiğini düşünmüyorum
Şu anki yaşım
Her daimm
Ahsha ya kes
0-5 sjjsjs
:D deme öyle
20 idi
Daha yeni geliyor zirve yaşların shd
Niyeymiş o
0-6 yaşım
Uydurma 🥹
Ne günlerdi bi bilsen
Zararsızdın dimi
Hiç sorma çamurla oynarken insan mutlu olur mu
Olur
Şu anki yaşım; 25
22 olabilir
Hayatımın prime dönemini yaşıyorum
26 falan
26 herşeye sahibim
Şu an yaa✨
Her yaşımda iyim güzlmi fazlasına gerek yok
25..
Henüz demedim
Hiç olmadı
1 yasindaydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?