Yaşım 18 lise öğrencisiyim daha ama görenler evli kadın felan sanıyor :( bu çok ağrıma gidiyo çünkü çocuksu biriyim böyle olmayıda severim saçma hareketler yapmayı felan ama büyük gözükmek istemiyorum. Bunda sac, giyim, makyajında etkisi var birde boyum fiziğim kadınsı duruyo yüzüm hernekadar normal olsada..Çok rahatsız oluyorum liseli olduğuma şaşırılmasından özelliklede arkadaşlarıma bu kim? Ablanızmı? diye sorulmasından!! ve 30-40 yaş arası adamların bana ilgi duymasından.. Diğer ülkelere göre normalim belki ama bizim ülkemizde böyle değil. Bunlarda 18:
Sizce nasıl yaşımda gösterebilirim :( cok canım sıkılıyor, ve sizinde böyle bir durumla karşılaştığınız oldumu hiç?
Size hiç yaşınızdan büyük durduğunuzu söyleyen oldu mu? Yaşımdan çok büyük gösteriyorum?
Rekorum 14 yaşında iken 20 21 sanılmamdı. 21 yaşında iken de 25 26 diyen oluyordu. 18 yaşında iken de biri 86lı 87li misin diye sormuştu ki bu da 22 23 sandığını gösterir.
Uyuzlar ya bari açıktan deme, bu gidişle 25te 30, 30da da 40 gösteririm battım diye kara kara düşünürken şimdi de yaşımdan küçük sanan oluyor.
Bunun için yapılması gerekenler 1-kilo ver, yüzün inceldikce genç sanıyorlar. 2- çok az makyaj yap, ben 14 yaşındayken aşırı makyaj yapıyordum yalan yok, simdi hemen hemen hiç yapmam, daha küçük duruyorum. 3- saçlarını uzun ve düz tut. Ama öyle kuaförden çıkmış gibi de fönlü olmasın, yaşlı durursun. Doğal düz saçlar iyidir. 4- kaşlar da önemli, liseye göre daha kalın ve doğal kaşlarım var.
Yani bunlar işe yarar herhalde. Özellikle yapmadım ama şimdiki farklılıklarım bunlar ve daha genç sanıyorlar.
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya aynı bensin gel sarılalım.9. sınıftayken 12 sanarlardı ve ölümüne makyaj yapardım şuanda yapıyorum allık, eyeliner, ruj, rimel ama bırakamıyorum saçımı maşa yapınca öğretmen sanıyolar haklısın ama kaşımı makyajımı bırakıncada çirkin olucam :(
Çoookkk... Yaşımı sorduklarında 1991 doğumlu olduğumu söylüyorum ağızları açık kalıyor ama gerçekten yaşımı baya büyük gösteriyorum saç falan dökülmedi ama beyazladı biraz daha bu yaşta bundan 3 yıl önce yani 21 yaşımdayken dersanede hocamın birine 27 yaşımdayım demiştim inanmıştı
milleti s**tiret kendini nasıl iyi hissedeyorsan öyle yap bu milleti miksen yaranamazın ya tipine kulp takarlar ya konuşmana kendin için yaşa insanlar için değil
Daha az evvel başıma geldi aslen minyon bir kızım ufak tefek. Yuvarlak yüzlü kocaman gözlü bir kızım. Bazen 22 yaşındayım diyorum hadi canım diyorlar bazen 22 yaşında olduğumu söylüyorum ben seni 27 falan sanıyordum diyorlar. Mahallede küçük çocuk az evvel ip atlıyorken yanıma geldi bana bunu söyledi Büşra abla çok şaşırdım 27 değil misin ablamdan küçüksün dedi hani ablası da benden her bakımdan daha büyük durmasa. Bilmiyorum moralim bozulmadı değil tadım kaçtı
:) bana burada 30 yasında gösterdiğimi söyleyen oldu :) arkadaş cevremde yasımı göstersiğimi söyleyende oluyo 26-27 diyende ama herkezin algısı farklı o yüzden herkez farklı görüyor. Boşver insanları sen .
Yoo hiç bir zaman takmadım insanların beni nasıl görsüğü pek umrumda olmaz... sonuçta dünya yuvarlak ben yüzümü ne tarafa dönersem döneyim bir kısım insan hep arkaöda kalacak...
Ulkemizde kadinlardan hoslanmiyolar sanirim cocuk sevicilerimi ne. Bu kizlar gayet genc, sadece stilleri kadinsi ve degisik. Hicte yasli durmuykrlar. Aynisini banada yaptilar tarzim boyle diye cunku turkiyeye yurt disindan geldim. Yurt disindayken beni ergen bile zannediyorlardi. Sanki yabancilar kör.
Bende 14 15 yaslarinda iken nerde askerlik yaptin evli misin isin ne diye soruyolardi gören 20 25 saniyodu aradan on yil gecti hala ayni yasta saniyolar ilerde yakalrsin belki akranlarini
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Umarım öyledir yüzüm kadınsı hatlara sahip çünkü belki erken oturmuştur sonradan durur? Sanadamı böyle oldu
Aynen bende de oyle oldu o yaslarda tras olmaya basladim ama su an yasitlarimdan kucuk gösteriyorum böyle de devam eder diye düşünüyorum ee birazda gayret göstermek lazim
Sigara alkol kullanma stresten uzak dur duzenli uyu dengeli beslen spor yap mesele boy kilo değil yani yeni nesil 10 yasinda bir cocuk 100 kilo ama yaşını gosteriyo çünkü teni gözleri elleri belli ediyo yaşını
Haha cevrendeki o imaji yikamazsin ancak yer degistirmen lazim. Uniyi kazan orda kucuk gozukmek icin ugras. Fakat bana sorarsan su anki mevcut durumun senin icin daha iyi
Neden büyük göstermek iyi? Tek iyi yönü okulda hiçkimsenin hiçbir konuda karışmaması başka bir numarası yok. Arkadaşlarım çocuklardan bile teklif alıyor bense evli adamdan bile aldım :(
Herkesin özelliği bu sadece önemsememeye çalış mesela erkekler zihinsel olarak 3 sene geri derler ya fiziki olarakta öyleyim 😂 ama halimi seviyorum sende öyle ol
Ben daha 11 yaşındayken 15 falan sanıyorlardı ve bu beni cidden çok üzüyodu dışarda oyun oynarken bana tıp tıp bakıyolardı şu an 12 yaşındayım ve halen deyişen bir şey yok :'(
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Saçların boyalıysa eskiye döndür. Makyajını hafiflet. Saçlarını düz kullan, elbise tarzı giyme şort spor genç giyin
En İyi Cevaplar