
Yoda olmak kolay değil. Bilgeliğim ile hissettiğim yaşınızı söyleyecem.

Senden nasıl enerji aldığımı öğrenmek istiyorsan yodana gel fkdks

Yoda olmak kolay değil. Bilgeliğim ile hissettiğim yaşınızı söyleyecem.

Senden nasıl enerji aldığımı öğrenmek istiyorsan yodana gel fkdks
Olur
Yaşlandık beaa
yoda gibi yoda :d
problem değil bunu beğendi :d
Teşekkürler..
Olur
Cevap
8Cevap
Geldim ama içimdeki ses gıcıklık yapacağını söylüyor 😬
Beni bir süredir tanıyan biri olarak görüşünü cidden merak ettim
Sence kaç yaşındaym
Hep olgun bir karakterin olmuştur senin. Bu sıkıcı olman anlamına gelmiyor, daha yapıcı düşünceler içindesin veyahut hayatın felsefesini anlamaya çalışan ruhun varmış gibi görüyorum. Bu da aslında asıl mutluğu elbet bulmana ve eğlenmeyi bildiğini gösterir. Bir yaş diyemem sana ya bir yanın çocuk, bir yanın tecrübe dolu 50 yaşında insan gibi. Yaşlı bir ruhun yok ama yaşlı insan tecrübesi var demeye çalışıyorum flkmfmk
Yaa, sence ben kaç yaşındayım, ruhum kaç yaşında? Merak ettim soruyorum sual üzerine.
26 yaş 🧙🏻♂️
Ben daha büyük bekliyordum, teşekkürler ☺
Yok ya 😬 rica ederim ✨
Kore aşkına sülee çuk heyecanlandım 🦄🦄🦄🦄
söyle yiğidim🤣 Maşallah sen 18 yaşında genç, gürbüz bir delikanlısın 😂
Söyle bakalım 😀
No 😀
Gönder gelsin
Ya 21 geliyor bazen bana bazen 50 bilemedim
merhaba davete icabet etmek bize yakısır. geldim ve tüm benliğimle sendeyim dinliyorum :)😉
Olur, dinliyorum
Teşekkür ederim ilk kez 30 demedi biri 🥳
Merak ettim tahminini alayım
Ayna ayna söyle bana akskxkxkxk
🥳🥳🥳 ollleey ruhum çıtır sen de çok cömertsin teşekkürleer 🌸
Hadi beni tahmin ediniz edebilecek misiniz?
19
Maalesef hayır beni genç gördüğünüz için teşekkürler
Yodana gel ne ya 🤦♀️ söyleyebilirsiniz.
Komik gayet 😑
21 🧙🏻♂️
İmkansız 🙄
Yoda ile imkansızlıklar kalkıyor 😑
Geldim yodaaaam 😅
Söyle bakalım 😄
Ah keşkee 🥰ne güzel olurdu be 😄
Merak ediyorum
Olur söyle...
Vayyy iyiymis 🎊 teşekkür ederim 💃
Neredeyse 20 yaş genç 🧿💃🎊
Sağ ol🤣
Söyle 😒
Bu çocuk doğru hissediyor🌸
Aa sen niye olmadin... dun hepimiz olduk.. Aralık ortalarinda olur gibisin teşekkür ederim sağolasin
Ol hadi bizi yalniz koma😂
Ya.. şey saygılar efendim iyi akşamlar dilerim jssjs
Bu çocuk boşuna hissetmiyor diyorum size bak ne güzel şeyler söylüyor 25 yaş uber falan😂
Yolla gelsin Ali Haydar
Evet ediyorum şu an ısfölddllf
Çok merak ediyorum hemen söylemelisin👀
Söyle bakayım 😀
bi yerden tanıyo gibiyim seni uber miydin daha önce
beni tanımazsın...
Yoda olmak marifet değil marifet master okuduktan sonra 10 sene boyunca sitede aktif olmak her gün
Olduktan sonra
Evet
30
Hadi bakalım
Olur
Hahaha olur 😄
Geldim...
🎈🙏🦋💥
Soylee
Çok dedin yahu, düşür biraz 😄
8 yas dusurdun ve 8 ugurlu rakamim, bu yuzden kabul edildi 🤝
Bende bende jxndjx
olur
o yaşlarda olmak isterdim güzel yaşmış teşekkürler
gönder gelsin
yaşım çocuk diye boşuna demiyorum dhdhd aferin atarlı m mod
gerçi MFÖ den yaşın 19 daha güzeldi dhdhd
senden bağımsız mler modlugun ilk heyecanı ile takılıyorlar malum aklımda öyle yer edindiler
Olur
1. Tahminin?
Kesinlikle ergenlikle alakam yok
, maalesef.
yes buyrun
Yok vallahi 28 im yoruyorlar :D
şarkılar dinleyerek öyle yapmaya çalışıyorum olucak olucak :D
open.spotify.com/.../0vFT6CpO93I5BLL7BJs3xI bi dinlediğimi birdaha dinlemem sıradaki. :D
Söyle Grogu.
Buyrun..
Yaşımın insanıyımdır aslında ama fark etmez. 22'de kabulüm. O yaşlarda da aynı düşüncelere ve aynı olgunluğa sahiptim.
Görüntü olarak ele alırsak 19 gibi bir şeyim zaten..
Ee ne yapayım öyleyim. Minyon tiplilerdenim işte :))
Yaa ne demezsin :))
40 yaşına geldiğimde 30 gösterecek olmam, 40 yaşında olduğum gerçeğini değiştirmeyecek ama. O açıdan da bakmak lazım :))
Benden mantıksız cümleler duyamazsın ama. Ben her şeye mantıklı cevaplar vermeye programlanmışım gibi hissediyorum :))
Hayır, izleyemedim 😞 Misafir istilasına uğradım. Yarın boş vaktim olacak. Kesin izlerim.
Makara yapmalarını neden saymıyoruz? Heykel kesilemeyiz sonuçta. Arada gülüp eğlenmek herkesin hakkı. Ciddiyet de bir yere kadar 😊
Ha pardon, ben yanlış anlamışım orayı. Bencede gülmek ve güldürmek kadar iyi hissettiren başka bir şey daha yok :))
Gece izledim filmlerden birini.
Gerilim türünde olduğu için "Röntgenciler" filmi daha çok ilgimi çekti ve onu izledim. Bel altı sahneleri aşırı fazlaymış. Belirtmiştin ama ben bu kadar beklemiyordum. Özellikle sonlara doğru gerçekten güzeldi, sonu iyi bitti. Tek sıkıntı bel altı sahnelerin fazlaca olması. Ben bu filmi kimseye öneremem bu yüzden :))
Evet, güzeldi 🌸
Torpil istiyorum 😌
Beni şımartacak bir şey koy ortaya işte 😌
Güzel güzel sevdim 😌
ben kaç yaşındayım acaba :D
Olabilir 🙈
Söyle bakalım
Hemen hemen
Sevinmeli miyim buna?
geldim
ne 30u tövbe haşa düzgün tahmin et yodiş
yodiş işte kabul etmiyorum
evet buyur
Buyur söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar