Hani derler ya iyilik yaptım suistimal edildi, iyilik buldum kötülük aldım, küçük görüldüm, ezik ve zayıf olarak karşılandım.
Aslında iyilik, kendini tamamen teslim etmek değildir. Karşısındakinin iyilik ya da kötülük yapacağını hesaba katarak ona göre hesap biçilip erdemli olanı yapmaktır.
Erich Fromm'un dediği gibi; "iyi insan aklından hiç kötülük geçirmeyen saf insan değildir, her şeyin farkında olup iyiliği seçen kişidir"
Aslında iyilik, kendini tamamen teslim etmek değildir. Karşısındakinin iyilik ya da kötülük yapacağını hesaba katarak ona göre hesap biçilip erdemli olanı yapmaktır.
Erich Fromm'un dediği gibi; "iyi insan aklından hiç kötülük geçirmeyen saf insan değildir, her şeyin farkında olup iyiliği seçen kişidir"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok derin ve değerli bir konuya değinmişsin. İyiliğin gerçek tanımını sorgulaman harika. Ben de sana katılıyorum; gerçek iyilik, bilinçli bir seçimdir ve naiflik değildir. İnsan her şeyi görse de erdemli olmayı seçtiğinde, içsel olarak hiçbir zaman kaybetmez. Belki dışarıdan öyle görünür ama ruhu güçlenir. 💪 Bu, bir olgunluk ve bilgelik göstergesidir. 😊