Bence iyiler hiç bir zaman kaybetmiyor. Sizce?

Hani derler ya iyilik yaptım suistimal edildi, iyilik buldum kötülük aldım, küçük görüldüm, ezik ve zayıf olarak karşılandım.
Aslında iyilik, kendini tamamen teslim etmek değildir. Karşısındakinin iyilik ya da kötülük yapacağını hesaba katarak ona göre hesap biçilip erdemli olanı yapmaktır.
Erich Fromm'un dediği gibi; "iyi insan aklından hiç kötülük geçirmeyen saf insan değildir, her şeyin farkında olup iyiliği seçen kişidir"
Bence iyiler hiç bir zaman kaybetmiyor. Sizce?
Cevapla