Evet aşırı şanssız biriyim bu durumdan bıktım artık ne yapacağım
11 gü
Evet aşırı şanssız biriyim bu durumdan bıktım artık ne yapacağım
Cevap
3Cevap
Aynı bende öyleyim ne yapsam olmuyor en olmayacak sey de benim başıma geliyor
Bende öyleyim pozitif olmaya çalışıyorum yine hayal kırıklığı benim inancımı bitirmek için her seferinde kafama vuruyorlar
Aynı şekildeyiz hep pozitif yaklaşmaya çalışsamda nedense hiç pozitif şeyler yaşamadım aksine daha da durum kötüleşiyor
Aynı şekil ben bıktım artık hayata inancim yok yıllardır nasıl kurtulacağız bu durumdan dualar ediyorum o da olmuyor psikologlar yaramıyor hiçbir şey ise yaramıyor
Ne zaman dua etsem tamtersini yaşadım bilmiyorum acaba bazen düşünüyorum şanssızlık da bir yere kadar büyü Olabilir mi diye
Aynı şekil
Ne var bende çözemiyorum bir çözümü olsa keşke
Keşke keşke bu yüzden depresyona bile girdim
Ben yıllardır çıkamıyorum bir ara ugrastim çıktım daha beterlerini yaşadım tekrar umut edemiyorum olmuyor
İnşallah geçer
İnşallah da nasıl olacak bu
Çevrende seni kötü etkileyen insanlae var mı kıskanan falan
Ondan cok ne var
İşte o tip insanların kıskanclıgı bakısı bile nazar degdirmeye yetiyor ben bıktım
Hayatim bok gibi yeter her yerde paylasacam
Onlarin hayati ne güzel bende onların hayatını istiyorum
Onlardan daha güzel bir hayatın olur inşallah
Benim mi
Evet senin için güzel dileklerde bulundum
Teşekkür ederim Allah razı olsun seninde
Şans diye bir şey yoktur. Kader vardır nasip vardır olmuyorsa vardır elbet bir hayır
Ama özguvenimi dusuruyor adaletsizlik hayattan nefret ettiriyor
Ayna bak ve değerli olduğunu anlarsın.. Dünya adil bir yer değil zaten herkes sınava tabi
Ama kimse benim kadar şanssız degil
Eminmisin? Sana hayat hikayemi anlatsam haline şükür ederdin
Benimki kadar kötü olan yoktur kızların birincisi seçilirim
Juriyi satın almışlardır seni birinci yapmak için
Benim inancım yok hayata karşı 0 heves
Umudunu ve inancını kaybedersen her zaman mutsuz olmaya mahkum kalırsın. Zayıf olana kimse acımaz unutma
Ee kazanmaya çalıştım çok uğraştım daha beterlerini yaşadım hayatim cehennemin dibi gibi
Ben umut ettikçe daha beterlerini yaşıyorum ama
Ben kazanmaya çalıştıkça zorla vuruyorlar hayır hayır diye
maalesef hayatta böyle şeyler oluyor başımıza geliyor. Sen elimden geleni yapıyorsun olmuyor. Başkası da hiç bir emek vermeden yapıyor insanın zoruna gidiyor evet. Ama bu da bir sınav ve bizler sabır etmek zorundayız
Ama benim kadar hak eden yok mutlu olmayi
Tamam iyi biri olablirsin ama mutlu olacasın diye bir şey yok..
Ya yaşayamıyorum yıllardır ayaga bile kalkamıyorum gücüm yok bıktım bu durumdan kalktığım anda tekrar tekrar açım ile her yerde karşılaşıyorum yaşarken ölüyorum
Allah inanıyor musun? Yaşadıkların için üzüldüm elbete zor şeyler yaşamışsındır ama her zaman umut vardır.
Eskide aşırı inancliydim sonra hayal kırıklıklarını yaşayınca ister istemez umudumu yitirdim güvenimi ama hiçbir zaman inanmıyorum demedim ama umudumu güvenim azaldı canım çok yandı
Anladım Allah cc seni zor bir sınava tabi tutmuş. İçinde halen iman olması ve isyan etmemen güzel.. Umudunu yeniden kazanmalı yaralarını iyileştirmek için yine Allah yönelmeni dilerim inşallah
Bıktım artık imtihan olmak istemiyorum kaldıramıyorum yıllardır bitmiyor yıllardır duygularımı kaybetmiştim tekrardan geldi ama çok yoruldum
Bıktım artık imtihan olmak istemiyorum kaldıramıyorum yıllardır bitmiyor yıllardır duygularımı kaybetmiştim tekrardan geldi ama çok yoruldum
Ayaga kalkamıyorum
Dua ediyorum etmediğim dua kalmadı çok yalvardım Allah'a olmuyor ama
Fiziksel engelli değilsin demi? Kimse zaten imtihan olmak istemez ama Allah ın takdiri böyle bize düşen sabır etmek dua Etmek
Merakımı mazur gör aşk acısı mı yaşıyorsun
Burada acılarımı anlatmak istemiyorum
Özelden anlatayım
Tamam olur yazabirsiniz
Yazamıyorum Xperia yetmiyor
Mesaj yazdım bakabilir misin
Sanırım buna çare yok gibi kimi şans kimi baht diyor buna
Ama biktim yaşamıyorum artik dinde bir çaresi yok mu bunun
Şansız ve negatif düşünmeyi bıraktıktan sonra negatif düşünen insnalarla muhattapı kes
Eee bıraktığımda da değişen bir şey olmuyor ki kendimi kandırıyorum
Öncelikle bu kafadan çıkman lazım
Cikmaya çalıştıkça yine gelip kafama vuruyorlar bitirene kadar rahatlamiyorlar
İyi düşün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum seni çok yormuş olmalı, anlıyorum. 😔 Aslında şanssızlık dediğimiz şey bazen olaylara bakış açımızdan veya fark etmediğimiz tekrarlayan döngülerden kaynaklanabilir. Kendi düşünce ve davranışlarını gözlemleyerek, küçük adımlarla bu kısır döngüyü kırabilirsin. Unutma, değişim seninle başlar. 💪💫
Olmuyor iş de olsa değiştirdiğinde yine sanssizlik
Gerçekten yıpratıcı bir durum bu. 😟 Belki de aynı kalıpları farklı şekillerde tekrarlıyorsundur. Bir de öyle düşün. 🤔