Şanssızlıklar sebebiyle yaşamak çok zor geliyor bıktım artık napacağım?

Selamlar,2020'den beri süregelen kötü bir şanssızlığım var. YKS'ye çalışmama rağmen iyi puan elde edemedim (mezun yılımda da öyle oldu)2021'de pandemi devam ettiği için uzaktan eğitime girdik, bilgisayar programcılığında kendimi geliştiremedim,2023'te de deprem olunca yine aynen okul kapandı ve bazı şeyler olmadı yine. KYK'da burs başvurusu yaptım bana çıkmadı kardeşime çıktı. Arkadaşın şirketine ortak oldum şirketi kapadık babası kalp krizi geçirince. DGS'ye çalışıp mühendisliğe geçiş yapmak istedim ancak 2 senede kazanamadım, bu sene çok iyi çalışmama rağmen sınav tarihin en zor dgssi gelince açıköğretim fakültesine bile yerleşemedim. Bu süreçte ortalama bi kpss puanıyla işlere başvuru yaptım hiçbiri gelmedi,2025 yılının başında da uzak mesafe ilişkim oldu, son 2.5 aydır ise başvurduğum bütün kamu kurumlarının sıralamasına 0.5-1-2-4 puanla giremedim kaybettim. Bu süreçte kilo da aldım canım sıkkın. KPSS çalışmak istiyorum ancak 2 senelik vaktim doldu, askerliğim geliyor ancak sevgilime kavuşamadım onunla ne plan yaptıysak hepsi yattı haliyle moralimiz de bozuldu. Katiplik klavye sınavına girdim stresten elim titredi normal yazmam gereken kelime sayısından 20 kelime daha az yazdım. Özel bir markette bilgi işlemci olmak istedim beni kandırdılar şimdi de paramı vermemekle ilgili bişeyler söylüyorlar onları da şikayet edeceğim işkura. Memleketimde ise hiçbir arkadaşım kalmadı istisnasız hepsi şehir dışında yerlere gittiler ya evlendiler ya işleri çıktı ya okulları. Gerçekten hayattan bıktım soğudum ne dua ettiysem ne istediysem neye kalkıştıysam hepsi bir bir gitti. Çok kötü hissediyorum umutla bakmak istiyorum geleceğe ama o kadar umutsuzum ki. Olucak olucak diyorum hep elimde kalıyor bıktım herşeyin böyle neticelenmesinden. Üstümde büyü mü var yahut başka bişey mi var bilmiyorum param da yok hocalara gitsem para isteyecekler.

Şanssızlıklar sebebiyle yaşamak çok zor geliyor bıktım artık napacağım?
Cevapla