Lafa gelince de sadece muhabbet, başka bir şey yok aramızda derler, tabii efendim yersennn


Bence çapkınlığını gizleyen daha tehlikeli. Açık açık yapanın ne olduğu bellidir, insan ona göre mesafesini koyar. Ama gizleyen kişi hem güven verir gibi yapar hem de arkadan başka hesaplar çevirir. En yorucusu da budur; insanı yaptığı şeyden çok, sakladığı yüzü kırar.
Cevap
21Cevap
Merhaba, ikisi de çok tehlikeli bence ve uzak durulması gereken tipler yani ben olsam koşarak uzaklaşırım öyle insanlardan.
Gizleyen sapıklığı giriyor açıkça biri yapıyorsa karşılığını alıyordur ve karşısındaki kişi bunun farkındadır.
İkisi de güveni ve duyguyu aşındırıyor, sonuç aynı.
ben açıktan yapıyorum valla beğenmeyene kapı o tarafta çıkarken kapatsın.
Arka planda sıvacı olup, görünürde ise şantiye şefi olmak daha kötü tabii ki jdsd
Gizleyen tehlikelidir açık açık yapan daha tehlikelidir
Gizleyen daha tehlikelidir bence
Bencede balımmm
Yobaz tehlikelidir birde akilsizlar
gizleyen tabiki neler neler dönüyor
Gizleyen
Çapkın adamdan zarar gelmez
Ben gizlemem allahın bildiğini kuldanmı gizlicem😂
Bence her ikiside tehlikeli
açık açık yapan bnce
ikisiyle de işim olmaz
Gizleyen daha tehlikeli
Haha gizleyen tabi ki
Gizleyen daha tehlikelidir
Her ikisi de
Gizleyen..
Gizleyen
Çapkınlık farklı libido yüksekliği farklı
Gizleyen :d
Ohaa sen ne çabuk cevap yazıyon 4 saniye önce paylaştım korkutuyon beni hacker mısın 😅canımı bağışla
Tövbe tövbe tövbe 😅
Gizleyen
Gizli
Yapan iyidir
Gizleyen tabiki
Gizleyen bence
Yersen efendim
acık ve netım
İkiside tehlikeli
gizleyen tabi
Gizleyen tabiki
Gizleyen
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?