Birine hak etmediği bir taç takıp, sonra başkasına nasıl kul köle olduğunu izlediniz mi hiç?

Meşhur bir Rus atasözü der ki: "Birinin başına taç koyarsanız, o tacı ilk olarak sizin kafanızı kesmek için kullanır."

​Bizler de hayatımızda bazen birilerine çok değer verip, çok emek harcayarak onları kendi dünyamızda adeta bir krala ya da kraliçeye dönüştürüyoruz. Ama günün sonunda bizim ona sunduğumuz o tahtı bırakıp, gidip başkasının önünde diz çökmelerini izliyoruz. Karşılığı sadece koca bir nankörlük oluyor.

​Siz hiç birine hak ettiğinden fazla değer verip, günün sonunda kendi ellerinizle büyüttüğünüz o insanların altında ezildiniz mi?
​Bu nankörlüğü yaşadığınızda "zararın neresinden dönülse kardır" deyip bağları kopardınız mı, yoksa emekleriniz için savaştınız mı?

#kişilikvekarakterebru2777

Birine hak etmediği bir taç takıp, sonra başkasına nasıl kul köle olduğunu izlediniz mi hiç?
Güncellemeler
13 gü
Güncelleme
Birine hak etmediği bir taç takıp, sonra başkasına nasıl kul köle olduğunu izlediniz mi hiç?
Cevapla