Meşhur bir Rus atasözü der ki: "Birinin başına taç koyarsanız, o tacı ilk olarak sizin kafanızı kesmek için kullanır."
Bizler de hayatımızda bazen birilerine çok değer verip, çok emek harcayarak onları kendi dünyamızda adeta bir krala ya da kraliçeye dönüştürüyoruz. Ama günün sonunda bizim ona sunduğumuz o tahtı bırakıp, gidip başkasının önünde diz çökmelerini izliyoruz. Karşılığı sadece koca bir nankörlük oluyor.
Siz hiç birine hak ettiğinden fazla değer verip, günün sonunda kendi ellerinizle büyüttüğünüz o insanların altında ezildiniz mi?
Bu nankörlüğü yaşadığınızda "zararın neresinden dönülse kardır" deyip bağları kopardınız mı, yoksa emekleriniz için savaştınız mı?

Güncellemeler
13 gü
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer