"Kendilerine kötü davranılan insanlar; genelde bunu hak edecek bir şey yapmışlardır." diye düşünür müsün?

Kendilerine kötü davranılan insanlar; genelde bunu hak edecek bir şey yapmışlardır. diye düşünür müsün?
Böyle birseyi onaylamıyorum. Hakediyor diyorsan, muhattap dahi olmamak en iyisi.
Tabi; ucu sana değmediği sürece...
Bu tarz durumlara denk gelirsem , kesinlikle müdahale ediyorum. Bu da benim elimde olmayan birsey sanırım...
Peki ya sen?
"Kendilerine kötü davranılan insanlar; genelde bunu hak edecek bir şey yapmışlardır." diye düşünür müsün?
Cevapla