İnsanlar onlara kötü davranınca daha mı iyi davranıyor yoksa bunu sadece ben mi yaşıyorum iyi olunca nankörlük gördüm ya siz?

...
İnsanlar onlara kötü davranınca daha mı iyi davranıyor yoksa bunu sadece ben mi yaşıyorum iyi olunca nankörlük gördüm ya siz?
Cevapla