Telefon şarjın %1’deyken mi hayat daha heyecanlı oluyor yoksa bana mı öyle geliyor?

Telefon şarjın %1’deyken mi hayat daha heyecanlı oluyor yoksa bana mı öyle geliyor?

Şarjım azaldıkça daha heyecanlı oluyor kimse bana ulaşamaz ben kimseye ulaşamam diye yaşasın özgürlük 😅​

Telefon şarjın %1’deyken mi hayat daha heyecanlı oluyor yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla