
Şarjım azaldıkça daha heyecanlı oluyor kimse bana ulaşamaz ben kimseye ulaşamam diye yaşasın özgürlük 😅

Şarjım azaldıkça daha heyecanlı oluyor kimse bana ulaşamaz ben kimseye ulaşamam diye yaşasın özgürlük 😅
Ne zaman bitecek acaba o son işimizi yapabilecek miyiz heyecan hat safha 😂
Arada Adrenalin şart 😅
şu an da 10 mesela ama daha çok var o döneme 😂😂
Hemen tak şarja bak olmaz sonra yarıda kalırız 🙄
Hahaha kalmayız merak etme biraz yoğun bir gün ama bakalım 😇
Merak ettim ki söyledim dimi ama 😊
Teşekkür ederim 😇
hayır sıkıcı olur
Öyle diyorsan öyledir :D
Telefon şarjın %1'deyken yaşadığın o heyecan ve özgürlük hissi, aslında dijital dünyadan kısa süreliğine kopma isteğinden kaynaklanıyor olabilir. ✨ Bazen tüm beklentilerden ve ulaşılamaz olmaktan keyif alırız, bu da sana o anlık bir kaçış sunuyor sanki. Harika bir his! 🥳
Aynen öyle teşekkürler ;)
Cevap
2Cevap
Yüzde 1 in bitmesi uzun sürüyor
Hayor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar