
Yoksa telefon şarjını sömüren kişi duygularını da sömürebilir mi doğrusal yaklaşım sergileyip psikopata bağlarken ben :))

Yoksa telefon şarjını sömüren kişi duygularını da sömürebilir mi doğrusal yaklaşım sergileyip psikopata bağlarken ben :))
Telefonun pil ömründen alıp sana veriyor o enerjiyi.. 😅
Lakin maruz kalınan radyasyon da buna dahil. Bu da aşkın nasıl yavaş yavaş tükettiğinin sinyali oluyor diyebiliriz 😊
Yalnız telefondaki radyasyon oranı sanıldığı kadar yüksek değil hatta yok denecek kadar az diyebilirim. Yavaş yavaş tüketen aşktan hayır gelmez aşk dediğin parçalayacak tek lokma da ham yapacak cinsten olmalı :)
Süründürmekle kalmasın, öldürsün diyorsun.. 😀
Öldürürken de insafsızlık yapmazsa adam değil diri diri gömsün, derimi yüzsün, kafa tasımdan şarap içsin, kalbimin odacıklarında kamp kursun köpek😂
Ooo gelinen evre devreleri yakmış bilee 😀
Evre devre yok ortalığı karıştırma imkansızlıklardan bahsediyoruz şurda hemen bir yakıştırma 😬
A. ptallaşıp Ş. uur K. aybı yaşayan bir insanın imkansızlığı dert edeceğini sanmıyorum.
Sonuçta (imkan) sızın kökü imkan.. 😊
Aşk çok güçlü enerji alışverişidir. Kiminle enerji alışverişi yaptığımıza çok dikkat etmeliyiz. Çünkü çakra birleşmesiyle, birlikte olduğumuz kişinin taşıdığı yüklere de ortak oluyoruz
Aşk zaten bir nevi ortalık demek batak bir şirkete ortak olmak iflası da göze almak oluyor haklısın.
Ömrümü tüketmesin de telefonumun şarjını tüketsin.. 😅 Ama telefonumun şarjı da aşktan tükensin.. Olur olmaz şeyleri sorun edip de ömrümü yiyecekse hiç olmasın.. 😂
Ne şiş yansın ne kebap diyosun☺
Aynen öyle.. 😅 İkisi de kıymetli.. 😄
Teşekkür ederim..
Olabilir şarjımı tüketen enerjimi yükseltiyor demekki şarj elektirikle dolar ama enerji yükselten insan her zman bulunmaz kıymetini bilmek lazım
İşte budur enerjiyi yükseltenle tüketen aynı olduktan sonra sıkıntı olmamalı ne demiş Romeo seni yazın sıcakta güneşim ol diye kışın buzum, tuzum, kuzum ol diye sevdim...
Diğer türlüsünü herkes severdi ben en acılı türlüyü sevdim yanında da ayran off konudan çıktım şu an açlık baskın geldi aşktan 😂😂. Böyle bi söz etmemiş de olabilir şu an doğaçlıyor da olabilirim
😂😂😂 biz etmiş saydık ben seni ıssız çöllerde suyum ol diye kebabın yanında Ecem ekmeği ol diye sevdim. Mantıma yoğurt çayıma cikolata ol diye 😂😂😂
Saol bayan gizli açtım zaten diş etlerimi sızlatınız ben mutfağa gidiyorum 😬
Git git mahsus yaptim çok dolanma buralarda 😂😂😂 sütlaçima süt de vardı
Cevap
2Cevap
Benim ömrümü tükeneceğine pilin ömrünü tüketsin.
Yani tüketilecek o kadar şey varken ömür önemli kalıyor.
Hemde çok önemli ancak kaybedince bir daha göremeyince anliyor insan.
Evet kesinlikle öyle canım dediğini kaybetmek candan olmak gibidir zaten bu duyguyu yakın zamanda yaşamış biri olarak aşk gibi saçma bir duygu için üzülenlere sadece gülüyorum
Ap benden de o kadar. Başın sağ olsun.
Al*
Eyvallah Allah razı olsun
Cümlemizden, sizi çık iyi anlıyorum çünkü bende canını kanımı kaybettim ve acis8 dinmiyor
Başın sağolsun mekanı cennet olsun inşallah.
Allah razı olsun
Olabilir ama aşka inanmam
Eksikliğini yaşadığın içindir o yakalayınca seni bitene kadar inancın artar
Telefonumun pil ömrünü düşürecek kadar onunla zaman harcıyorsam yakında ayrılık görünüyor demektir.
Çok muhabbet tez ayrılık getirir.
Kiminle ettiği ne göre değişir o dediğin nazen power bankın hep yanında olsun istersin
Ona bakarsan powerbank olmasada çözüm bulunur
Prize yakın yaşarsın.
Kim olursa olsun, ne kadar seversen sev, kimse ile o kadar uzun zaman geçirmemek normal olandır.
Abartmadan kararında olursa uzun soluklu olur öteki türlü kısa sürer.
Diye düşünüyorum...
Bilmem benim ilişkilerimde öyle ilerlemiyor zaman geçirmek keyfili ve eğlenceli olunca zaman kavramı anlamını yitiriyor bu benden kaynaklı olduğu için genel geçer kuralları yok sayamam pekala da haklısın dediğinde fazla hünerli değilsen ve sermaye kısıtlıysa az az harcamak şart 😂
Keyifli eğlenceli geçer orada sıkıntı yok ki.
İlk zamanlar tanıma heyecanı ile evet olmalı da.
Ama sonrasında bir düzen şart benim için.
Ya da bana malzeme konusunda vasat olanlar denk geldi bilemiyorum.
Vıcık vıcık olan ilişki, iletişim beni çekmiyor orasını biliyorum.
Bilmiyorum tabi ki vıcık vıcık olmayacak ama birlikte zaman geçirmek bana gelmek için can atmayan kadını camdan atarım ben zevksiz diye 😂😂
En son ateş çıkıyordu ağzınızdan burnunuzdan bence kim olduğumu unuttunuz siz o yüzden böyle sohbet edebiliyoruz : )
Yoo geçmişe takılıp kalmam ben hatalı davranışların tekrarı olmazsa sorun olmaz. Yoksa yine ejderha çıkabiliyor.
Ben de takılıp kalmadığımı iadeyi ziyaret ile gösterdiğimi düşünüyorum.
Haklı haksız konusuna girmeyelim tekrar ortalık alev almasın : )
Sevindim...
Haksızdın kabul etmiştin de neye neden kızdım o an biliyosun bence neyse umarım yeni bir aleve sebebiyet vermezsin diyelim.
Sonrasında yazdığın görüşü tekrar okuyunca haksız olduğumu kabul ettim evet
Kaos sevmiyorum alev falan hiç istemiyorum.
Böylece kapansın gitsin : )
İyi olur hava çok sıcak agzımdan burnumdan ateş falan çıkmaması iyi olur ;))
Korkmuyorum ama haberin olsun.😀
Şimdi bu pembeli sizi mi kıskandı bana mı kinli anlamadım 🙄
Hangi pembeli
Az önce buraya yorum yaptı işlem yaptım kaba paylasımdan.
Bana çok çirkin şeyler yazmış ama tanımıyorum.
Kim yazdı anlamadım ki görmedim yenin girdim siteye
Bir xperlik bir üyeydi niki aklımda kalmadı.
Neyse yine gelirse artık bakarım icabına.
Silmeseydin okusam anlardım ben neyse geçmiş olsun diyelim
Normalde mutlaka ekran fotosu alırım profilini inceleyip kapatmak için.
O kadar hakareti okuyunca şok oldum aklıma gelmedi.
Olurda ben yokken yine yazarsa siz ekran fotosu alın olur mu?
Onun mutlaka ikinci bir profilini var.
İmha etmek isterim.
Gerisini de yönetim halleder zaten.
İşlem tamam.
Profili incelendi herkese aynı şeyleri yazıyormuş.
Böyle bir doğrusal yaklaşım gerçekse eğer kimse için şarjımı tüketmeme değmez diyorum kdjdjr
Şjarza takınca hal oluyor bu dert sanki 😂 her derde bir çare bulunur her çareye dert bulunması gibi ✌🏼
Sjarza kelimesine de bir çare bulmak şart oldu ☺ orada verilen mesaja odaklanmak yerine direkt çözüm odaklı olaman... Stilini sevdim.
Derdinle dertlendim ve bende "olaman" Yazmıştım Kendini yanlız hissetme diye ama nerde sende o inceliği görecek ruh ;))
Hangi konuda beceriklisin ki merak ediyorum ;))
Öküz falan hiç yakışmıyor naif bir kadın dediğim anda yanıltıyorsun. ☺
Sorma nasıl merak ettim nasıl meraktan öldüm :)) lafın gelişi bir cümle üzerine bu kadar söz yazdın ya ne diyim
Mümkünse zehirli olsun benden daha çok yaşamayın 😂
Dünya çok kötü sizi burada bırakamadım diye bakarsan gayet ince bir hal alıyor bak yine karavana :)))
Halk dili çok sığ ben buna düşünceli koca yürekli diyorum ki aynen öyle :))
Bütün dünyaya yetecek helvayı yapan bence bill Gates gibi para pok gibi olmalı 😂😂
Bir baksana buraya
Artist artist cevap verme de gel bir
Telefon pil ömrünü tüketmediği her an benim ömrümden gidiyor, o yüzden telefon pilini tüketsin 🙂
Çok güzel bir yorum sevdim bunu
🥲
Şarjı da powerbank ı da sömürüyorlar 😄
Sömürgecilik her kulvarda devam ediyor haklısın
Onunla geçen her an telefonun değil benim ömrümü bitiriyor 😒😒
sasasi olan sen mıydın 🤣
Sasasi derken?
Şarjını bitiriyorlar bu aralar sanırsam 🙃
Bitmez benim şarjım o telefonun şarjıdır olsa olsa 😉
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?