Sizce bastırması daha zor duygu hangisi, öfke mi yoksa özlem mi?

Öfke zamanla diner derler, peki ya özlem? Sizce hangisiyle baş etmek daha zor?

Sąląkk
Sąląkk
Sizce bastırması daha zor duygu hangisi, öfke mi yoksa özlem mi?
Cevapla