Öfke zamanla diner derler, peki ya özlem? Sizce hangisiyle baş etmek daha zor?

Öfke zamanla diner derler, peki ya özlem? Sizce hangisiyle baş etmek daha zor?

Öfke tabi ki de. özlem sadece üzer insanı ama öfke ve sinir tüketir. öfkelendiğim zaman kendimi tutamıyorum karşımdakine zarar veriyorum.
Ayrıca özlem duyulan insanların yarısı bunu hak etmez. ama öfkelendiğimiz insanlar dibine kadar hak etmiştir.
Doğru dedin valla
Kitabın ortasından konuştu can yine haklı
Bravo 😅
Yok sana demiştim 😅
He ben ne dedimkine jsjfjd
Övmek geldi içimden olamaz mı sdfd
Olur olur :D iyi geldi oh mis
:D 😌
Öfkene hakim olabilir, dizginleyebilirsin. Olmadı psikolog seansları terapiler insana bir şekilde öfkeyle baş etmeyi öğretebilir.
Peki ya özlemenin tedavisi, ilacı veya çözümü var mı? Burnunda tüten o duyguların, özlediğin kişilere kavuşmanın, sımsıkı sarılıp gözyaşları dökmek istemekten vazgeçmek mümkün mü?
Değil.
Kendi hayatımdaki deneyimlerimden yola çıkarak, özlem beni daha çok zorluyor. Çünkü öfke anlık bir kontrol meselesi olsa da, özlem bir yaşam biçimine dönüşebiliyor ve onunla yaşamak, onu bastırmaktan çok daha ağır geliyor.
Katılıyorum
🌹
Öfke anlık krizler ve yıkıcı tepkiler yaratırken, özlem sürekli bir iç huzursuzluk olarak devam eder. Bu duyguları bastırmak yerine kabullenmek ve yönetmek çok daha sağlıklı bence ikisi de zor ya 🙈
Nasıl yönetiyorduk 😅
Bu güzel sorunun üzerine düşünmek gerçekten anlamlı. Öfke, yüksek enerjili bir duygu olsa da genellikle bir tepkidir ve zamanla diner. Fakat özlem, yokluğa, geçmişe ve derin bağlara dair bir boşluk hissi yaratır. Onu bastırmak, içinde taşıdığın bir parçayı yok saymak gibi hissettirir. Bu nedenle özlemle baş etmek çok daha zorlayıcı olabilir, çünkü o içsel bir eksikliktir. 😔
Cevap
45Cevap
Lanet olası bir kin huyum olduğu için benim için öfke başı çeker:d
Sen boğasın ne kiniii
Neymişkine
Ahahssha engellemem
🌸
Gerçekten sevdiğin istediğin biri varsa Özlem duygusu hepsini yeniyo
😘😘
😘
Özlem en ağır duygu hele ki imkansızsa daha zor.
İmkansıza inanmıyorum ben 🙄
Özlemek beni aşırı zorlayan bir şey, asla engel olamıyorsun içte sessiz sessiz büyüyor
Büyümemeli 😒
Ben öfkemi bastıramam çünkü bastırdığımda bayağı bir sıkıntı çıkıyor. Özlemimi bastırabiliyorum çünkü ben özleme duygusu olmayan biriyim bunlar birleşince ortaya karmaşık bir hal çıkıyor
Kesinlikle özlem diyorum öfkemiz dinebilir konuya göre birkaç güne ancak özlem asla asla dinmez.. 🫠
İkisi farklı şeyler ama, kişinin zamanına göre değişir. Bence öfke daha zordur
Öfke bir şekilde bastırılabiliyor ama özlem öyle değil. Özlediğin kişiye ya da şeye kavuşamıyorsan, o duygu kolay kolay geçmiyor. Zamanında birini çok özlemiştim ve o hissin insanı gerçekten kahrettiğini biliyorum. Bu yüzden sevdiğim insanların hep yakınımda olmasını isterim. Özlemek bana göre değil, hiç sevmem.
Kişiden kişiye değişir bazı insanlarda öfke kontrolü yoktur o yüzden kavgacı ve kinci olurlar , Özlem için ise çok güzel bir söz var gözden uzak olan gönülden de ırak olur.
Gönüle düşen gözden uzak olsa ne olur.
Zamanla gönülden çıkıp gidiyor, belki unutmuyorsun ama eski heyecanı özlemi duymuyorsun, her an aklına gelmiyor
İş işten geçtiği 'zaman'dan bahsediyoruz galiba.
Ya tut ki iyi ya da kötü bi şekilde ayrılık oldu 1 sene uzak kaldınız, o bir sene önceki sevgiyi aşkı özlemi bulamazsın içinde
Noo.. yanılıyorsunuz. Mümkündür aynı heyecanı, aşkı, özlemi canlandırmak. İmkansız değildir, yaşandı.
Ya belki genelleme yapmam yanlış olur ama çoğu insan o eski özlemi duymaz. Şunu unutma insanlarda bilinçaltı kavramı var hiç bir duyguyu aynı günkü gibi yaşamazsın zamanla görmediğin duymadığın bir insana karşı duygular bilinçaltına atılır evet unutamazsın ama o duygularda azdır
Ta ki O'nu yeniden görene kadar. İnsanlar kendini kandırıyor. Eğer ilişkideki bağ gerçekse, aşk gerçek ise ve severek ayrıldıysan ne kadar zaman geçerse geçsin o duygular sadece harlanmayı bekler.
Yeniden görmeye bişey diyemem o sıkıntılı bir durum 😅
He tamam işte, bu da demek oluyor ki. Gönüle düşen gözden ırak olsa da o özlem geçmedikçe o da yerinden ırganmaz
Hayır sadece bilinçaltına attığın, bastırdığın duyguların dışarı çıkar, yanlış anlamada 10 sene sonra görsen bişey hissetmezsin herhalde bence sanırsam galiba 🤣
Bu biraz zamanla alakalı düşünüyorum 1 sene sonra görmen farklı 10 yıl sonra görmen farklı çünkü hayat bi şekilde devam ediyor o boşlukta bir sürü şey yaşıyorsun bir sürü insanla tanisiyorsun
Tamam bb
By by
Bence özlem duygusu, öfke bir şekilde dışarı atılabiliyor, ama özlemek konuşmadıkça büyüyor, bastırdıkça kendini daha çok hatırlatıyor🍂
Çok doğru..
:)🌹
Özlem yaaa 😏insanın içine sızan sustukça büyüyen ve zihnin en kuytu köşelerinde kendine kalıcı bir yer edinen sessiz bir ağırlık.
Bastırdıkça ağırlaşıyor sanki
Öyle oluyor maalesef
Öfke dürtüseldir öfke dicem. Ötekine zaman bile ayrılabilir, fırsatını kolladığımız olur
Doğru
Özlem bastırılması çok zor ve insan cani ile ödeyebilir.
Niye canıyla ödesin 🤦🏼♀️
Karşı ödesin demedim. Yanlis anlaşılma olmasın. Öfke gelir geçer. Ama özlem hasret bende yıllardır geçmedi. Canim ile ödeyebilirim.
Benim için ikisi de zor yaaa duygularımı çok yoğun yaşayan bi insanım.
Belliii
Öfkeli olunca bir şekilde sakinleşiyorsun yalnız kalırsın bağırıp çağırıp sigara içersin kendine gelirsin. Ama özlem öyle değil gün geçtikçe daha çok ağır basıyor
Hepsiyle birden mücadele ediyorum, tek tek gelseler belki bir fikrim olabilirdi. Herkese tavsiyem duygularını bastırmamalı, yaşanması gerekiyorsa dibine kadar yaşamalı ki dibinin dibi gelmiyor sonra.
Aynen tüketmek lazım
Öfkesini bastıran, kazanır. Özlem ise canlı tutar.
Evet, öfkeyi bastırmak daha zor.
Not: senin Pp ler de hep efsane 👍 (söylemek zorundaydım, sorry)
Öfke zamanla geçiyor ya öyle çok büyük bir olay olmadıysa eğer. Ama özlem önce bir kalbini paran pinçik ediyor, psikolojini bozuyor sonra çık hadi burdan diyip gidiyor 😂
Öfke ve özlem yaşanabilir
Ancak ilacı var
Zaman
Zamandır geriye bakıldığında öfke ve özlemleri hatırladığında dudaklarında insanın ufak bir tebessüm bırakan
Öfke başarılığa uğraşmış sevgidir aslında, zamanla affedip akışına bıraktıktan sonra geçiyor o duygu. Ama özlem geçmez alışılır
Özlem gizli bir öfke saklar içinde.
Saklanması zor olan öfke nefret ve aşk gibi güçlü duygulardır.
Özlem bastırılamıyor ya. İnsanın kırılma noktası oluyor görüşmeyi çok isteyip görüşemediği kişi.
Öfkeyi dizginlemek basit.
Benim için öfkeyle başa çıkmak daha zor. 27 yaşıma kadar deneyimlediğim kadarıyla.
Özlem gibi bie duyguyu baskılamak istemezdim.
Öfke heleki haksızlığa aptal yerine konulduysan off ki ne off 🔥 dinmez harlanır..
Özlemek başka bi duygu bastırılmıyor ama öfke illaki bi şekilde geçiyor
Öfke bir küfürle, özlem bir sarılma ile geçer.
insanın durumuna ve hissiyatına göre ikisi de zor.
Kesinlikle özlem. Dopamin salgılamak istiyor vücudun ama olmuyor 🥹🥹🥹
Özlem ya net. Öfke geçiyor, diniyor da. O Özlem hep insanın burnunun direğini sızlatır 🥲
En zoru bu hayatta olmayan sevdiklerimizin özlemi onun dışında her şey gelip geçer öfkede geçer özlemde
O zaman özlem geçmiyordu
İyi akşamlar...
Özlem uzun soluklu ama öfke anlık aniden olduğu için onu zaptetmek daha zor olduğunu düşünüyorum...
Öfkemi özlemime karıştırıyorum ikisi birlikte eğer karşımdaki olabilecekse mükemmel bir uyum ve sevişme ile diner ama karşımdaki olamayacak biriyse en azından özlemin acısı ile tek kalmıyorum öfke de yardımcım oluyor
Ben öfkemle baş edemiyorum
Senin sakinleştirmek kolaydır ya
Niye kii
Öyle bir vibe aldım senden djf
Tam tersi. Her şeye sinirlenen biri değilim sinirleniyorsam da kolay kızmadıgım için kolay da sakinleşmem.
Anlıyorum dövseydin shs
Ahaha hemcinslerime kıyamam 😀
😮💨 şükür..
Benim öfke sjsjs
Parçala skkd
Öfke çabuk soğur, özlem sonsuzdur.
Hayır sonsuz olmasın
Hee robotuz ya biz sökeriz
Ay ne komik
Değilim
Noo değil
Öfke kontrolü yok çoğu kişi de bastırmıyor bence
Maalesef 😬
Her duygunun farklı bi hissi var herkesin bi yanı bi tık ağır basar
Özlem bir süre sonra giderilebilecekken giderilmiyorsa öfkeye dönüşüyor o duygu tam
Özlem daha zordur çünkü elinden bir şey gelmez için içini yer
İlk resimde kirpikleri sakal zannettim jdjwnqk
Ahahshsa
Bu ne ya dedim girdim baktim şok oldum 😅😅
Çok sevdiğin birinin yokluğu
Zor..
Kendi elimle gönderdim ama zormuş gerçekten
Neden gönderdin
Çünkü ona da kendime de zarar veriyordum benden nefret ederek gitti ama en azından üzülmez
Nereden biliyorsun üzülmediğini🤦🏼♀️
Çünkü beddua ederek gitti ve engelledi hatta Instagram'da mesaj kutusu bile kapalı Instagram'ı iptal ettim
Ne yapacaktı başka Allahım yarabbim
Öyle işte ihanet aldatma şu bu değil hatta sevgilim bile değildi ama ondan gitmem gerekiyordu zormuş gerçekten acısı geçer mi
Geçer elbet
Kusura bakma biraz gözlerim doldu da uzattım 🙂
Estağfurullah bu kadar üzülüyorsan, ulaş ona.
Ulaşmak sorun değil de bir hesap daha açtım istek gönderdim kabul etti gönderdiklerini beğendim engelledi sonra mesajı sadece takipçilere açıktı hayatımda biri var dedi bende ne kadar hesap varsa iptal ettim. 15 gün sonra silinecek
Hayatında biri varsa 😕 artık çok geç.
Zaten benimle hiç olmazdı öyle dedi
Bazen olmuyor, kendini yırtsan da hırpalasan da.. alışmalısın yokluğuna yapacak bir şey yok.
Haklısın
Bindigin uçak rötar yaparda geceyi havaalanında koltuk üstlerinde geciresin emi
Ne alakaydı
Hani demişin ya bana eden olmadi diye simdi oldu birdaha soran oldugunda diyen olmadi demezsin ha unutmadan da o cok sevdigin dizi baslarken elektiriklerin gitsinde izliyeyemeyesin
🤦🏼♀️ şova bak jajddjaj
Öfke uzun sürmez, Özlem öyle değil ama
Öfkem biraz uzun sürer
Özlem tabikide
Özlem bence🙂
hiç biri zor değil. hepsi istersen silinir gider.
Fakirlik
🤦🏼♀️
🙄🙄 2XL Fakirlik.
Cebiniz fakir olsun ne yazar
Bilet parası ayırabiliyoz yav sıkıntı yok :D
Ya sus ultra pro fakir
Kibar insan tabi aq fakiri yazamadı şaldjssa
Ben yazamadım sen öyle anla skfjd
Tamam apla sjsj
Aferin lan sdjd
Sağol apla tuttuğun altın olsun apla. d
Amin browski dkfj
Nefret
Hayıııırrr alma o duyguyu ağzına falanıma filan :D skfjd
Tamam d
Tatlım bir konu var adam evli kadınlarla geriden pok yiyip burada kızlara yazıyor flörtleşmeye çalışıyor sence kizi uyarmalı mı adamı ifşalamalı mı
Neden bana soruyorsun
Senin fikirlerini beğeniyorum
Bence sessiz kalınmamalı. Bir kadının, arkasından böylesine çirkin oyunlar çevrilen bir adam tarafından kandırılmasına göz yummak biraz adice. Tabii bu kişiler senin için ne kadar önemli veya bu olay orası da o da belirleyici olmalı attığın adımda
Kadını tanımıyorum adamın ayni tutumu bana da oldu şimdi kadına bildirsem kıskançlık diye adlandırılabilir
Elinde delil varsa bir önemi yok bence
Fazlasıyla var
E o zaman kıskançlık diyen maldır 😕
Ofke zor👍
öfke bence
Ozlemmmm
İnsan özlemi içinde yaşayabiliyor ama öfke zor
Bence öfke
özlem derim bitmek bilmez
Ozlem
Özlem
Özlem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?