Kızgınlıkları mı unutmak daha zordur yoksa kırgınlıkları mı?

Kızgınlıkları mı unutmak daha zordur yoksa kırgınlıkları mı?

Kızgınlıklarım saman alevi gibidir. İlla ki unuturum. Kırgınlık da eskisi gibi değil bende. Kırılsam bile unuturum. İkisi de zor değil benim için ama genel cevap vermem gerekirse kırgınlıkları unutmak daha zordur.
2si de unutulur biri daha gec biri daha erken sonuc aynı insan annesini babasını unutuyo bu hayatta birinin verebileceği en büyük acı evlat acısı unutamayacağın birtek bu olur ben yaşamadım yaşayanın ne denli acı cektigini bilmem aklıma gelebilecek en büyük acı izi de bu varsa daha kötüsü belirtin
Kırgınlıkları unutmak daha zor. Çünkü ısınan bir şey soğur fakat kırılanı yapıştırsanız da izleri oradadır. Bazen kırgınlıkları iyileştirmek imkansız gibi durabilir ama biz vazo olmadığımız için o izleri yok edebiliriz. Zor ama imkansız değil.
ısı ile bozulan şeylerde vardır ama :))) deforme olduğunda bir daha düzeltilemez. Bu biraz da kişilik ile alakalı :)))
Karniyarik degiliz ki ama biz, isininca duzelmeyelim. Kisiye gore degisir. Ne karniyarigiz ne vazo, zor ama imkansiz degil hicbiri.
Karnı yarık örneği olmadı bence :D demeye çalıştığım kişiden kişiye değişir kimisini kırgınlıkları yaralar kimisini ise kızgınlıkları hangi duygu daha güçlü ise o yaralar kişiyi
Tabii ki
Kırgınlıkları unutmak daha zor..
birisi de kızgınlık desin be :D
Tamam kızgınlık 😀
haha yaa sen harikasın :o eig yi kaptın :D
Cevap
5Cevap
Kırgınlıkları unutmak daha zor. Kızgınlık geçer.
İkisini de unutmuyorum
Kırgınlıkları unutmak.
Kızgınlık yüzeysel olur, sakinleşirsin geçer. Ama kırgınlık daha derindir.
sen de pek geçmiyor ama kızgınlıklar :D
olsun olan oldu bitti gitti gerisi önemli değil
Kırgınlıkları tabii ki unutmak zor
Benim kırgınlıklarımın
daha sonra yerini soğuma alıyor
Kızgınlık 5 dakikami almaz unutmak ama kırgınlıklarımı ölene kadar unutmiycam
Ne kırgınlık yaşadın da unutmuyorsun 🤔
En sevdiklerim tarafından çok güzel kırgınlıklar yaşadım. Kin gutmem ama unutmam da 😏
Unutma zaten unutursan aynı kazıkları tekrar yersin ☺️
Ben ikisini de unuturum
Bazen de unutmam bilemiyorum ama kızgınlık daha geçici bı duygu bence
Gene takdire şayan bir görüş 🤣
Yarın bizi neler bekliyor kim bilir
Hiçbir şeyi unutmuyorum. Lanetli bi hafızam var
Akrep burcu musun :D o bende de var. Yapılan ne iyiliği unuturum ne de kötülüğü
Başak burcuyum. Benimki kindarlıktan ziyade güçlü ve istifçi hafızamdan dolayı :/ bi işe de yaramıyor. Yük anca
Akrep için de kindar derler ama o da yapılanları unutmaz iyi kötü maalesef bu bazen yük olsa da çoğu zaman da iyi bir şeydir. İki kez aynı kazığı yemene engel olur. Geçen biri benim hakkımda bir şey demiş dediği şeyi ortaya koydum direk bu sefer olayı kapatıp kaçmaya çalışıyor. Hafızanın kuvvetli olması iyidir bence
KS içi dedikodu değildir umarım.
KS içi :))) gerçek hayatta onu diyebilecek cesarette insan yok maalesef sanal ortamda insanlar anonimliğin verdiği cesaretle hareket edebiliyor. Hiç muhabbetimin olmadığı kişinin birine gidip hakkımda konuştuğunu bilirim. Bir de üstüne bana söylememesi için yemin ettiriyor.
O girdaba düştün demek. Geçmiş olsun
10 yıllık üyeyim düşmeme ihtimalim yoktu zaten :D gelip yüzüme söyleseler sen o zaman gör cümbüşü :D
kırgınlıklar asla unutulmaz unuttum zannedersin ama ömrün boyunca o kırgınlıkla yaşarsın kalbin bir kere kırılınca bir daha asla eski saflığını bulamaz
İnsan neye kızdığını unutur yıllar sonra ama kırgınlıklarını unutamaz. Yıllar geçti hala beni kıran insanları ve yaptıklarını unutamıyorum affetmediğim sürece.
Kızgınlık geçici bir ruh halidir, olayın üstünden bir müddet zaman geçtikten sonra genelde unutulur ama kırgınlık yeri gelir insanın ruhuna kök salar. Kolay kolay unutulmaz..
Kişiye göre değişir, duygusal biriyse eğer kırgınlıkları unutamaz ama kinci biriyse kızgınlığı unutamaz mesela. Her ikisiyse ikisini de unutamaz
kırkınlıklarımi ölsem. unutmam. Önce kızarim zaten belli ederim eğer umursanmıyorsam kırılırım birdaha tepki vermem
kızgınlıklarımı çabuk unutuyorum. kırgınlıkları da öyle bakarsan.
tekrarı olmazsa kafaya takmam pek
Kızgınlık kısa süreli kırgınlık uzun ama asıl zor olan ikiside birleşince insanı diri diri yiyip bitiriyor.
Kırgınlıkları.
İnsan zamanla neye kızdığını unutabilir ancak kendisini yaralayan şeyleri unutmaz.
Kızgınlıklar geçip gider de kalpteki bazı kırgınlıklar geçmiyor. Mıh gibi orada duruyor.
Kolay kolay ne kizarim ne de kirarim o yuzden ikisi de
Kırgınlıklıklar tabi insan en çok ona kızgın olur..
Çok büyük bir kırgınlık yaşanmadığı sürece. İkisi de unutulabilir..
Kızgınlık anlık bir şeydir, geçer. Kırgınlık daha zordur.
Kizginim daha cok ben kirginlik olmaz bnde zamani gelince lafi sokuyom hmn;)
Kızgınlığım saman alevi gibidir ama kırgınlıklarımı unutmam daha zordur
Kırgınlıkları, kızgınlık gelir geçer çünkü. Kırgınlık iz bırakıyor
Her ikiside bence ben ikisinide unutmuyorum
Kirginlik unutmak daha zor
kırgınlıkların kızgınlığa dönüştüğünü söyleyenler var :)))
Yani ben birine kirgin ya da kizgin olacak kadar hayatima sokmam.. ikiside benim için zor deyil aslinda hemen unutan ya da takilmayan bir yapim var. İnsandan insana deyisiyor tabiki
orası öyle tabi ben kırgınlık kızgınlık olursa ani olur yapılanı unutmam ama kendime de yük etmem. Unutmam ki aynı şeyi tekrar yaşamayım
Söylemek istediğim buydu aslinda ama Türkçem yeterince iyi deyil 😹
yurtdışında mı yaşıyorsun :D
Türk deyilim
Nerelisin Türkçen gayet iyi
Ukrayna
Türkçeyi nereden öğrendin ☺️
Bence kırgınlıklari unutmak daha zor.
öyle zaten ne cevaplar gelecek diye merak edip sordum soruyu
Öfke geçince sevgi hala varsa her şey unutuluyor aslında.
Kırgınlıklar kızgınlığa evriilmediği sürece daha kolay unutulur
kirginligi unutmak kesinlikle daha zordur kizginligin gecer ama kirginlik zor onu unutamazsin
kırgınlıklar daha çok 😕
siz kimsiniz :o
kime bakmıştınız 🧐
ben kimseye bakmadım kapıyı çalan sizsiniz hanfendi
tanımadınız mı beni 🧐
çıkaramadım
yeni mi üye oldunuz
çıkaramadıysanız ben gideyim 😅
🙄
Kırgınlıkları
Kızgınlık geçer de kırgınlık geçmiyor
Kırgınlıklarım kine dönüştü
Kırgınlıklar daha ağır basıyor.
Kırgınlıkları tabii ki
Kırgınlıkları öfke kızgınlık Bi müddet sonra geçiyor ama kırgınlık asla geçmiyor en azından bende öyle
Buna beynim karar veriyor otomatik
o nasıl oluyor :D
Ben de çözemedim daha xncjdnx
hahahaha sende uyandırdığı duyguya ya da nefrete bağlı desek doğru bir açıklama olur mu ki :D
Kırgınlıkları :/
Herkeste kırgınlıkları demiş 😒 o resim ne öyle 🤣
Kızgınlık gelip geçici🙄gözümden bal damlıyor😂
Bazı kızgınlıklar bir ömür sürebilir 😒 gözünden bal mi damlıyor yoksa gözüne arı mi geliyor 🤣 arı adamın laneti diye bir korku filmi vardi 90 lar yapımı 🤣 aklıma o geldi
Düz düşünelim gözüm bal gibi ve arı geliyor😂
tamam düz düşünüyorum :D balı arı yapar :P gözüne arılar yuva mı kurmuş :o
😮😮
İkisi de unutulmaz
Şimdiye kadar bu cevabı veren ilk kişisin
🙂
İkisininde unutmak zor
Kırgınlıkları
Hiçbirini der susarım
Kırgınlıkları
tabiki kırgınlıkları
Kırgınlıklar baki...
İkiside ama kırgınlıpınla kızmışsa. Daha kötü
Kırgınlıkları unutmak daha zor.
Kırgınlıkları
Kırgınlık
Kırgınlıkları
Kirginlik
Kırgınlıkları…
Kırgınlıkları bence
kırgınlıkları
İkiside kinli biriyim.
Kırgınlık
Kırgınlık tabiki
Kırgınlıkları
Kırgınlık.
Kırgınlıkları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?