Kırgınlıklarınız mı kızgınlıklarınız mı daha kolay geçiyor?


Kırgınlıklarınız mı kızgınlıklarınız mı daha kolay geçiyor?

Kendi açımdan ele alırsam kızdığım zaman konuşurum sürekli.. bağırırım , trip atarım, alttan laf söylerim. ancak kırıldıysam sağır edici bir sessizliğe bürünürüm.. yani özetle kırgınlığım geçmez.. peki sizin kırgınlığınız mı kızgınlığınız mı daha çabuk geçer? Geçer mi😕?
Kırgınlıklarınız mı kızgınlıklarınız mı daha kolay geçiyor?
Cevapla