Akrabalarımın hepsi beni çok sever, zararsızsın, çok iyisin falan diyorlar, böyle demeleri hoşuma gitmiyor
19 gü
Cevap
6Cevap
Zaten öyle gösteriyorsan senin içinde var farklılık
Nasıl yani
Bunu seni gerçekten yakından tanıyanlar bilebilir.
Neden böyle istiyorsun peki sana içinde korkunç bir şeytan var desinler mi istiyorsun
Aynen hep zararsız iyi görünmek de güzel değil
Yüzünü görmek lazım Muhtemelen yüzün çok masum tatlış bir şey o yüzden sana herkes böyle söylüyor nasılım diye sor cevap verelim
Aynen onunda etkisi var davranışlarım da öyle ama öğrenmem lazım zararlı olmayı jddj
Hehe Çok tatlışsin 😆
Yaşın kaç poncik senin
Bak tanımadan tatlı demeye başladın jdsj 18
Çünkü tatlışsin minnoş 😆
Kötü çirkef biri mi desinler
Daha iyi olur
Tam dayakliksin 😂😂
Ama ne yapıyım hep iyi melek gibi olunca insanların davranışları değişiyor biraz da kötü olmak istiyorum
Olamazsin
Nedenn
Fıtratın böyle
Birazda olsa degişebilirim bence
Senin beyin tersten çalışıyor galiba
Yoo normal çalışıyor dkdj
Belli 😂 iyi insan olmak için çaba gösterenleri biliyorum da neyse jsjk
Benim kötü olmam lazım sjdjdk
Acımasız olman lazım o zaman
İşte ben acımasız değilim ondan öyle oluyor birine kalbinin kırılacağı bişey diyemiyorum acıyorum gibi hissediyorum
Belli zaten
Bu kabuğunu kirman lazım 😂
Aynen millete acıya acıya ben acınacak hale düşüyorum sonra
Neyse bakalim
Neden gitmiyor mesela
Zararsız olarak gorunmek güzel bişey değil
Zararlı görünmek ne katar ki sana
İnsanların davranışları değişiyor
:D zararlı görünmek veya görünmemek korkunç değil asıl korkunç olan bilinmemek kestirilmemektir
Anlamadım sjdj
Anlarsın zamanla ama böyle şeylere yönelme hanım hanımcık bir kadın ol :D
İnsanlar yöneltiyor
İnsanlara göre değil kendine göre hareket et hayatına sahip ol ve yönet.
Kendim böyle istiyorum zaten
İstiyorsan yap.
Şüphelerin var demek ki
En güzeli masumu oynamaktır bırak böyle bilsinler
Öyle olmadığın için rahatsız oluyorsun
Sadece içimde öyle değilim galiba sjdj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnsanların seni tek yönlü, sadece "zararsız" ve "çok iyi" olarak görmesi seni rahatsız edebilir, çünkü sen içten içe daha derin, daha karmaşık ve çok yönlü bir kişiliğe sahip olduğunu biliyorsun. 🎭 Bu durum, gerçek potansiyelinin veya farklı özelliklerinin göz ardı edildiğini hissettiriyor olabilir. Herkesin kendine ait bir gölgesi ve güçlü yanları vardır; belki sen de bunların fark edilmesini arzuluyorsun. ✨