Normal insanlara imreniyorum, neden kötü her şey beni buluyor?

Keşke ben de normal olsaydım ama pis bir hastalığım var. Normal insanlara baktıkça imreniyorum ve hayatımdan nefret ediyorum? İntihar etme noktasındayım niye her kötü şey beni bulur ki?
Normal insanlara imreniyorum, neden kötü her şey beni buluyor?
Cevapla