Normal insanlara imreniyorum, neden kötü her şey beni buluyor?

Keşke ben de normal olsaydım ama pis bir hastalığım var. Normal insanlara baktıkça imreniyorum ve hayatımdan nefret ediyorum? İnti*har etme noktasındayım niye her kötü şey beni bulur ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellik bir şey sorsaydim hepiniz yorum yapardınız demi çaresizim diyorum Allah'ta sizi çaresiz bıraksın 😭
Normal insanlara imreniyorum, neden kötü her şey beni buluyor?
Cevapla