Dünya tersine dönse kadınlar erkekleri rahatsız etse toplum bunu nasıl karşılardı?

Diyelim dünya tersine döndü. Cinsiyetler aynı. Ama kadınlar erkekleri rahatsız etmeye başladı. Erkek rolünü kadınlar üstlendi. Erkeklerin kızdığı ne varsa artık kadınlar erkeklere kızmaya başladı buna benzer vs. Bu durum hoş mu karşılanırdı yoksa kötü mü olurdu?
(Argo yasak)! Seviyeli şekilde yorum yapın lütfen.

Dünya tersine dönse kadınlar erkekleri rahatsız etse toplum bunu nasıl karşılardı?
Cevapla