Sizce kimseyi kırmadan gerçekten başarılı ve huzurlu olmak mümkün mü?

Sizce kimseyi kırmadan gerçekten başarılı ve huzurlu olmak mümkün mü?

Bir yerde karşıma çıktı; “Başarının sırrı, hiç kimsenin kalbini incitmemektir” yazıyordu. Bu söz beni çok etkiledi.

Sizce de öyle mi, yoksa günümüzde başarılı olmak için daha “dişli” veya bencil mi olmak gerekiyor? Kimseyi kırmadan bir yerlere gelmek mümkün mü? Kalbini kırdığınız veya kalbiniz kırıldığında hayatınızda işlerin ters gittiğini hissettiniz mi? Paylaşın, dertleşelim.

Güncellemeler
17 gü
Süper bir soru sordun 💃
Sizce kimseyi kırmadan gerçekten başarılı ve huzurlu olmak mümkün mü?
Cevapla