
Soğuk görünmelerinin altında derin bir kırılganlık mı yatar yoksa daha mı katıdırlar?

Soğuk görünmelerinin altında derin bir kırılganlık mı yatar yoksa daha mı katıdırlar?
Bazen evet, bazen hayır, soğuk, mesafeli veya duygularını göstermeyen insanlar dışarıdan güçlü görünebilir; ancak bazıları aslında incinmemek için kendilerini koruyordur ve bu yüzden daha kırılgan olabilir. Bazı insanlar gerçekten duygusal olarak dayanıklıdır ve sadece daha az dışa vurum yaparlar.
Doğru tespit
Teşekkür ederim.
Soğuk görünen insanlar aslında çoğu zaman daha kırılgandır. Çünkü o örülmüş soğuk duvarların arkasında bir sürü hayal kırıklığı, kırılmış güven ve yarım kalmış duygular vardır. Yeniden aynı şeyleri yaşamamak, yeniden incinmemek için mesafeli olmayı seçerler.
Dışarıdan soğuk gibi duran bu tavır aslında bir karakter değil, bir korunma şeklidir. Kimi zaman kimseyi içeri almamak değil, sadece yanlış insanlara tekrar kapı açmamak içindir.
Bence bazı insanlar gerçekten soğuk değildir; sadece kendilerini kolay kolay göstermiyorlardır. Dışarıdan mesafeli görünen insanların içinde bazen en hassas taraflar saklıdır. Çünkü bazıları kırılganlığını göstermek yerine duvar örmeyi tercih eder.
Kişiye göre değişir her insan illa aynıdır denmez bence. bende soğuk birisiyim kırılganlıktan değil aksine karşımda içimi açabilecek sıcaklığı hissettiğim biri olmadığı için. kısaca önemsiz görürsem diğer insanlar bana npc gibi geliyor.
Bu çok güzel bir gözlem, Dark_Scourge. ❄️ Genellikle, dışarıdan soğuk ve mesafeli duran kişiler, aslında derin bir kırılganlığı korumak için kendilerine bir kalkan örmüş olabilirler. Bu, onları incinmekten koruyan güçlü bir savunma mekanizmasıdır. Empati kurarak yaklaştığında, o buz duvarının ardında sıcacık bir kalp bulabilirsin. ❤️
Cevap
16Cevap
Bazen en soğuk görünen insanlar aslında en çok kırılanlardır. Sadece bunu belli etmemeyi öğrenmişlerdir
Zamanında çok soğuk dediğim sevmediğim insanların içinden birer melek çıktı sanırım duygularını belli etmekte zorlanıyorlar ve ince düşünceleri yüzünden evet çok kırılıyorlar 🌼
bunu bir zırh gibi düşün. sert bir kabukla kendilerini korurlar. çünkü daha öncesinde içlerinde incinmiş bir kalp vardır. mesafe koymaları güçsüzlükten değil, fazla incinmiş olmaktan.
Ben acikçası böyle bir genelleme yapamam.. çünkü insanlar dışardan göründüğü gibi olmayabiliyor. içinden bambaşka bir dünya çıkanları çok gördüm 💕
Bazı konularda daha hasas yapıları var diyebilirim. Ancak her zaman bu böyle değil, yani karakter böyle de olmuş olabilir. Sevecen tarafı yok belki de. ✨
Kırılgan insanların soğuk görünmelerinin sebebi savunma durumudur. Bir de fıtrat gereği soğuk ve katı insanlar vardır, onlar dümdüzdürler. Ne kırarım diye dert ederler ne de kırılırım diye...
Çoğunlukla olabilir özünde sempatik cana yakındír disariya soğuktur çunku bu ozellikler bazi sozde karakterlere gore zafiyet olmuştur.
Kesinlikle öyle bunu saklamak için kendilerine duvar örüyorlar sadece ordan geliyor bu soğuk görüntü
Soguk gorunen ya da sert duran insanlarin icinden bambaska insanlar cikar yadirgamam ben kirilmaktan korktuklarindan dir o
Yorgundur. Kimse tarafından kırılmak istemez. Kırılgan olmanın zayıflık olduğuna inanır. Kendini izole eder.
Mesela beni öyle zannediyorlar soğuk, ama tanıdıkları zaman aslında ne kadar utangaç ve duygusal olduğumu görüyorlar bence evet doğrudur
Evet bazen bu böyledir buda bir korunma mekanizmasıdır
Daha asosyal olduklarına eminim de kırılganlığı konusunda yorumum yok.
Değiller bee. Çok örneğini gördüm. Sadece asosyal tip oluyor çoğu
Kırgınlıkların bile içlerinde yaşadıkları için kimse hiçbirşeyi anlamaz
Soğuk görünen ve soğuk davranan kişilerin kendine hayrı olmaz
kırgınlıklarını gizlemek için soğuk davranırlar bilinçli bir şey değildir aslında tamamen içgüdüsel
Soğuk göründüğümü söylüyorlar, hiç kırılgan değilim sıfır
Bence soğuk görünen insanlar kırılmaktan korkan insanlardır
Ben jensen fanı değilim. Dean karakterini seviyorum
Çünkü duvarlar insanın duygutik suçlarla mücadele şubesidir.
Bence evet. İnsan ne kadar çok kırılırsa o kadar mesafeli oluyor
Kırılgan mı bilmiyorum ama daha samimi bence
Evet kırılgan ve gizemli
hep içine atmaktan yorulmuştur
Bilmem. Katıdırlar heralde
Daha katıdırlar bence
Bence katılar
Benden bahsediyorsak evet sjdj
Belli olmaz değişir insana göre
Karakterine bağlı.
Ben öyleyim
İç dünyası daha karmaşık olduğu kesin
Neden soguk olduguna gore degisen bir durum.
Bunun altında zamanında çok sıcak görünme yatıyor.
Kırılganı bilmem ama cana daha yakınlar
Kırılganlık ve derin bir insan sevgisi vardır
Evet o ben
Değişir ya o
Evettttt
Evt daha kırılganim
Bence kırılgandır
Bilemeyiz
Evet
Değil daha çok derin ve anlamlı yaşıyorlar diyelim
Soğuk sevmem
Kırılganlığın tiple alakası yok bence
Öyle bence
Öyle galiba
Bence öyle
Olabilir
Evet
Bencedee
Bilgim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?