Soğuk insanlar dışardan bakıldığında kötü mü duruyor?
#kişilik
#karakter
#iyi
#günler
#reisaga55
Soğuk insanlar dışardan bakıldığında kötü mü duruyor?
#kişilik
#karakter
#iyi
#günler
#reisaga55
Görünüşle soğuk diye insan yaftalanmamalı.. Beni uzaktan soğuk derler konuşunca ne kadar sıcak kanlısın derler.. Kesmeden kavun karpuz kelekmi değilmi belli olmuyor.
Cevap
6Cevap
HAyır durmuyor
Galiba öyle algılanıyor
Nasıl bakıyorsan öyle görürsün
Hayır gayet yerli yerinde,,,
Biraz narsist havası veriyorlar.
evett
Hayır bence
Birazcık öyle 🥴
Yok öyle bir şey
Evet, itici ve yapay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?