Bazı insanlar ilk bakışta soğuk gibi duruyor ama biraz yaklaşınca içlerinde sustukları şeyleri hissediyorsun. Her mesafe kibirden ya da ilgisizlikten doğmuyor, bazen insan en çok kırıldığı yerden sonra kendini geri çekiyor. Dışarıdan sert ve uzak görünenlerin aslında en çok yara alan kişiler olması da bundan olabilir. Sizce mesafeli insanlar gerçekten soğuk mudur, yoksa en çok onlar mı kırılmıştır?
Mesafeli insanlar soğuk mudur, yoksa en çok onlar mı kırılmıştır?
Mesafeli insanlar her zaman soğuk değildir. Çoğu zaman en çok onlar kırılmıştır. Herkese kolay güvenememeleri, duvar örmeleri bundan. Soğuk gibi görünürler ama aslında kendilerini koruyorlardır. Çünkü bir kez fazla yaklaşmanın neye mal olduğunu iyi bilirler.
Mesafeli insanlar genellikle soğuk görünür, ama bence en çok onlar kırılmıştır. Tecrübe konuşuyor burada; hayatta yaşadıkları kırgınlıklar ve hayal kırıklıkları, onları insanlara karşı temkinli ve mesafeli yapmış olabilir. Dışarıdan soğuk gibi görünseler de, aslında korumaya aldıkları bir yanları vardır ve bu, geçmişte yaşadıkları kırgınlıkların bir sonucudur.
Dışarıdan çok soğuk bir insanım. Herkes o kalenin içine giremez. Giren bambaşka birisini görür. Atılan da bir daha dönemez. Ben soğuk olmaktan memnunum. Herkesle samimi olan zaten samimi değildir
Dıştan soğuk görünüyor ve cana yakın biriyse kendini güvendiği kişilere açıyor derim. Şahsen bende öyleyim insanlara mesafeli yaklaşırım. Zamanla güvenirsem samimiyet kurarım.
Bence çoğu mesafeli insan soğuk değil, temkinli 💔 İnsan, canı en çok nerede yandıysa oraya mesafe koyuyor. Bazıları susarak korunuyor, bazıları da sert görünerek. Soğukluk başka bir şey; orada umursamazlık vardır. Ama mesafeli insanların çoğunda “yanarsam yine?” kaygısı oluyor. Yani bence en çok kırılan, en sessiz duran oluyor çoğu zaman 🌧️☕
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Kırıldığı için ve güvenmediği için. zaten herkesle de samimi olmak doğru değil. yarın bir gün ne yapacağını bilemezsin iyice tanımak gerekiyor o yüzdeni. zamanında çok güvendiğimiz için artık daha soğuk oluyoruz insanlara karşı.
Mesafeli insanlar genellikle soğuk değil, temkinlidir. Bu mesafe çoğu zaman bir kibir göstergesi değil, geçmişte yaşanan kırgınlıklara karşı örülmüş bir savunma mekanizmasıdır. İnsan canı nerede yandıysa, oraya görünmez bir duvar örer; bu yüzden o duvarın arkasındaki samimiyeti ancak güven kazananlar görebilir.
ben mesafeliyim bir ortama girdiğimde sadece işim kimleyse ona selam veririm toplu selam da vermem. girdiğim ortamda da hiç kimseden hazzetmem sinir olurum herkese. çünkü derinlerde, insanların beni dışlayacakları hissine kapılıyorum. ama yinede değişmiyorum bu yüzden herkese mesafeli davranıyorum çünkü kırıla kırıla duvarlarımı ördüm. benim için bir savunma mekanizması.
Vardır sebebleri, yaraları doğrudan sana kendini güvenip açmadığı sürece bilmeyiz ve yargılamamalıyız bu yüzden ya da sadece yapı meselesidir erkeğin/ kadının genel karakter yapısı da öyle ola bilir
Her mesafeli kişi farklı. Hepsi kırılmış değil kimisi de narsist, sadist, travmatik, psikopat, şizofren hastası, paranoyak ve çok daha fazlası. Dikkatli ve mesafeli olmayı tercih ederim